Organizatii Afiliate
Acestea sunt de fapt organizatii online care printr-o gama larga de facilitati de internet-marketing puse la dispozitie, cointereseaza ca membri diferiti distribuitori care vand produse si servicii prin internet. Fiecare dintre aceste organizatii ofera firmelor subscrise in cadrul ei pachete soft si diferite instrumente de management constand in mijloace de urmarire a traficului, promovare, manipulare mai eficienta a platilor, etc..., facilitandu-le astfel o intretinere mai buna a propriilor afaceri on line.
Pentru intregul sistem pus la dispozitie, organizatia este platita de catre distribuitor dupa anumite criterii. Un lucru foarte important cu privire la acest gen de organizatii (numite si afiliate), este faptul ca, prin natura lor, ele nu se adreseaza numai comerciantului ci, poate intr-o masura chiar mai mare, utilizatorului de internet, vizitatorului care doreste sa inceapa
o afacere in domeniul serviciilor prin internet. Acesta insa trebuie sa detina un site propriu (sa fie ceea ce se numeste WEBMASTER).
De asemenea, siteul trebuie in general sa aiba un trafic minim de 2-3 mii de vizitatori unici pe luna (unic=provenind de la IP-uri diferite) si sa se incadreze ca sfera de interes intr-o activitate comerciala dintre cele sustinute de firmele si companiile din cadrul organizatiei afiliate. Daca indeplineste aceste conditii de baza, atunci vizitatorul se poate inscrie GRATUIT in organizatie ca MEMBRU AFILIAT si imediat va putea desfasura prin intermediul site-ului propriu activitati de promovare si/sau vanzare a produselor firmelor inscrise in organizatie, urmand ca rezultatele directe ale acestor actiuni sa fie platite corespunzator de catre firme. Organizatia, pe langa faptul ca ofera membrului afiliat o
colectie de sute de firme cu programe afiliate de promovare de produse si servicii, ii pune de asemenea la dispozitie acestuia un important pachet de resurse prin care sa poata desfasura cat mai bine activitatea specifica pentru care a subscris si implicit sa poata obtine un castig
real.
Vezi și
Companii de prima marime ca DELL COMPUTERS, PANTYHOSE, AVON, FTD FLOWERS, si chiar DISNEY isi fac publicitate si isi vand produsele prin aceasta noua metoda de marketing .
Ca un avantaj major mentionam faptul ca este mult mai comod si mai usor sa va inscrieti la o Organizatie Afiliata decat sa va inscrieti la 100 de companii individuale .
Aceasta nu insemna ca daca va inscrieti , veti putea castiga multi bani numai prin adaugarea unor banere , pe o pagina web gazduita pe un server WEB gratuit . Pentru a castiga un venit semnificativ folosind programele afiliate trebuie sa existe un mare numar de vizitatori .
Profitul webmaster-ului afiliat se realizeaza in general in baza a 3 tipuri de activitati generate: CLICK, LEAD, SALE - pe care vizitatori de pe world wide web ai site-ului webmasterului afiliat le efectueaza avand ca punct de plecare un material promotional al acestuia si ca destinatie firma afiliata pe care webmasterul o promoveaza.
Iata in continuare cateva dintre cele mai importante organizatii afiliate existente la ora actuala pe world wide web prezentate in cele ce urmeaza din punct de vedere al webmasterului afiliat care doreste inceperea unei afaceri proprii prin parteneriatele puse la dispozitie de organizatii.
1. LINKSHARE
Aceasta este o organizatie afiliata care isi pune la dispzitie serviciile unei mari retele de firme cu activitate online care au subscris la acest serviciu in vederea promovarii prin intermediul si de catre Linkshare. Baza de date a retelei de programe afiliate a Linkshare numara in prezent peste 400 de firme afiliate, grupate pe categorii,cu informatii detaliate si bine structurate referitoare la programele afiliate si nu numai.
Orice webmaster odata devenit membru afiliat Linkshare se poate inscrie gratuit ca participant la oricare program afiliat considera de cuviinta dintre cele existente. Acesta va putea utiliza serviciile specializate puse la dispozitie de Linkshare pentru monitorizarea rezultatelor: rapoarte de trafic inspre si dinspre site-ul propriu, exemple si surse de cod pentru posibile reclame de introdus pe site, rapoarte detaliate despre tranzactiile efectuate si comisioanele aferente, scrisori de instiintare despre noi oportunitati si servicii, asistenta tehnica on line.
2. WEBSPONSORS
Pentru calificarea ca membru afiliat Websponsors, site-ul propriu este conditionat sa inregistreze un trafic de minim 3000 de vizitatori pe luna. Organizatia afiliata Websponsors ofera membrilor sai afiliati, pe langa serviciile de rigoare si un program de afiliere propriu organizatiei, ce urmareste promovarea organizatiei Websponsors insasi. Conditia esentiala de participare gratuita la acest program este implicarea activa si continua a webmasterului in promovarea firmelor afiliate serviciilor Websponsors. In caz contrar, pentru participarea la programul afiliat al organizatiei Websponsors se percepe o taxa stabilita printr-un dialog initiat in urma unei adresari directe on line catre o anumita adresa de contact specificata pe site.
O alta noutate a organizatiei Websponsors este asa numitul "Program pentru subafiliati" care se adreseaza acelor webmasteri afiliati ce au dezvotat pe site-ul lor propriul program afiliat de autopromovare. Prin acest " program pentru subafiliati ", toti participantii la programul afiliat al webmasterului pot fi contorizati ca performante cu ajutorul unor mecanisme de urmarire a anumitor parametri de trafic puse la dispozitie de catre Websponsors prin linkuri de urmarire inserabile in paginile propriului site al webmasterului.
Regulile pentru acceptarea gratuita a webmasterului in acest program sunt aceleasi ca la programul afiliat al Websponsors prezentat mai sus: mentinerea statutului de membru activ al organizatiei. Dintre serviciile remarcabile puse la dispozitie de Websponsors sunt de mentionat: oferta de materiale promotionale personalizate pentru site-ul propriu, statistici demografice, posibilitate de personalizare si integrare ca parte a propriului site a unor site-uri cu diverse oferte apartinand chiar companiei Websponsors, reclame speciale oferite de comerciantii afiliati dedicate marketingului prin email (mesaje concepute special in vederea inserarii lor intr-un email destinat unor liste opt-in).
3. COMMISSION JUNCTION
Ceea ce particularizeaza aceasta organizatie este faptul ca in primul rand ofera un bogat glosar de termeni intalniti frecvent in domeniul afacerilor prin internet (insusi termenul "WEB BASED" atat de frecvent utilizat in formula "WEB BASED BUSINESS" este explicat foarte clar ca definind o activitate pe world wide web care nu pretinde nici un software special sau resurse pentru a accesa un serviciu online sau a indeplini o functie sau o sarcina, ci doar simplul acces la intrnet printr-un browser web).
Commission Junction reuneste in prezent peste 500 de firme-magazine pentru care ofera garantia competitivitatii serviciilor si preturilor practicate, facilitati de cautare avansata in baza de date, sortare, urmarire, intocmire de rapoarte. Sistemul de plata pentru membrii afiliati practicat de firmele afiliate la Commission Junction este de 2 tipuri:
PAY PER SALE (procent din vanzari sau venit fix la fiecare vanzare)
PAY PER LEAD (un venit fix webmasterului pentru fiecare vizitator trimis de acesta pe site-ul firmei magazin, care eventual mai subscrie si la un serviciu sau completeaza un formular).
Commission Junction nu numai ca este valabil pentru tari din toata lumea (inclusiv Romania) dar comisioanele sunt platite prin cecuri emise in multe monede (ale unor tari din America,Europa,Asia,etc...). Organizatia Commission Junction este in prezent, alaturi de celelalte prezentate, unul dintre cele mai utilizate si competitive servicii de acest gen.
4. BE FREE
Fata de celelalte organizatii afiliate, Be Free a dezvoltat un concept de selectie a celor mai performante programe afiliate din cadrul organizatiei.
Aceasta selectie vine in sprijinul webmasterului afiliat, ajutandu-l sa stabileasca acele programe afiliate din lista celor subscrise la serviciul Be Free care sunt in conformitate cu necesitatile, preferintele si performantele dorite de membrul afiliat. Prin intermediul mecanismelor desprinse din studiul si cercetarea in domeniul strategiilor de marketing, Be Free a determinat anumite criterii de evaluare a programelor firmelor inscrise la serviciile sale. Aceste crietrii se reunesc sub denumirea generica de "The Aclaim Program" care include, in mare, selectionarea acelor firme cotate optim in privinta: ciclului de emitere a platilor, respectarii termenilor de plata, practicilor responsabile si pertinente in cadrul propriilor programe afiliate.
In baza acestui program de selectie, firmele care se incadreaza cel mai bine in conditii vor
primi ceea ce se numeste "The Aclaim Point", o sigla avand ca insemnatate calitatea maxima a programului recunoscuta de Be Free. Tot acest program de selectie defineste si o alta categorie: aceea a programelor recent subscrise la Be Free carora li se atribuie automat un simbol cu sigla "New" atestand faptul ca sunt relativ noi in sistem si aflate intr-o perioada de evaluare, neputandu-se concluziona pe marginea lor.
Restul firmelor nu au nici un simbol insotitor. In urma acestor atestari, firmele vor aparea in lista de categorii vizibila oricarui membru afiliat insotite sau nu de eticheta corespunzatoare. Nu inseamna ca acele programe care nu au primit simbolul de recunoastere maxima din partea Be Free sunt neimportante sau necompetitive.
De exemplu, simplul fapt ca un program nu plateste lunar ci trimestrial duce automat la
descalificarea sa de la certificarea "The Aclaim Point". De asemenea, Be Free pune la dispozitia webmasterilor si firmelor participante infrastrucura si tehnologia necesare spre a rula optim programele afiliate. In acest sens, Be Free a creat special siteul REPORTING.NET care ofera o complexa platforma de comunicare intre firmele participante si webmasterii afiliati, in sensul accesarii unor rapoarte si statistici on line personalizate si al schimbului de informatii utile. In momentul in care un webmaster afiliat Be Free subscrie la unul dintre programele afiliate din reteaua Be Free, webmasterul intra intr-un parteneriat cu firma insasi, nu cu Be Free, insa acest parteneriat este intretinut prin intermediul site-ului Reporting.net, unde atat membrul afiliat cat si firma respectiva au acces personalizat, printr-un cont propriu, identificandu-se in mod unic printr-un username si o parola.
CONCLUZII PRIVIND BENEFICIILE ADERARII LA O ORGANIZATIE AFILIATA:
1. Cresterea valorii site-ului propriu in special din punct de vedere al informatiei bogate si de calitate privind oferta diversificata de produse si servicii .
2. Obtinerea unui profit din comisioanele generate de activitatea online.
3. Atragerea in mod repetat a vizitatorilor catre site-ul propriu prin reinoirea in permanenta a ofertelor.
4. Castigarea credibilitatii propriului site prin parteneriatele de marketing cu lideri ai comertului electronic.
Avantajele folosirii programelor afiliate
- este mai putin de munca
- nu este nevoie sa creati un produs sau serviciu propriu
- va puteti planifica timpul asa cum doriti
- puteti incepe sa castigat bani intr-un timp relativ scurt
Dezavantaje
- nu aveti control asupra produselor si serviciilor pe care le oferiti
- persoana sau firma care a infiintat programul afiliat poate sa renunte la aceasta afacere
- castigati mai putini bani decat in cazul in care ati promova propriul produs
Se poate considera ca, pentru cele mai multe programe afiliate, comisionul platit initial atunci cand s-a efectuat o vanzare reprezinta costul pentru achizitionarea unui nou client, care poate fi considerat un client pentru un termen indelungat.Aceste programe platesc deci un comision pentru orice afacere incheiata prin intermediul sitului dvs. Majoritatea va ofera pentru inscriere un formular online , usor de completat.
Veti primi de asemenea si un numar de identificare ( ID ) si o parola care vor permite sistemului electronic sa va recunoasca .
Multumesc lui Eduard Irimia pentru sprijinul acordat in realizarea acestui material
" Am cunoştinţe de Google Adwords / Search Marketing plătit ".
Cunoscut ca " Afiliat PPC "în străinătate, el este alegerea campania afiliat dreptul printr-o reţea de reţea de afiliere ca Linkwise, apoi stabileşte o campanie AdWords pentru publicitate este de plată şi a conduce bazat pe Google click pentru a obţine anunţurile (Pay Per Click). Apoi, atunci când utilizatorii care vor fi la site-ul agentului de publicitate, prin anunţ, să facă o achiziţie, afiliat câştigă aceeaşi comisie. Scopul este de afiliat pentru a câştiga mai mulţi bani din comisioanele de mult cheltuiţi pe Google, au atât de profituri .
Cele filialele PPC, acum maturi Marea Britanie de piaţă şi SUA, reprezintă o mare parte de marketing afiliat. Diverse studii pune Econsultancy PPC afiliat de la 36% la 59% din toate vanzarile generate prin Afiliere de Marketing. Având în vedere că valoarea totală a afiliat în Marea Britanie în 2008 a atins 3,8 miliarde de lire sterline din vânzări şi 227 lire sterline pe un comision plătit de filialele, am înţeles că sumele sunt respectate.
Dar cum se alege dreptul iniţial şi după campanie a ales, care creează o campanie PPC profitabil pentru el în Google;
Cele 5 etape de bază sunt:
1. Selectaţi afiliat campanie
Cand vorbim despre PPC, principala variabilă să ia în considerare atunci când aleg campania afiliat va promova ceea ce este de performanţă care Comisia dă publicitate specifice pentru fiecare vânzare. Este foarte dificil de a crea într-un ROI pozitiv (Randamentul investiţiilor) de campanie, în cazul în care oferta este foarte scăzut. Dar avem de a estima nu numai cât de mare este rata de comisie, dar, de asemenea, indicativ:
- Care este înălţimea medie de ordine Dacă preferaţi produsele de mare valoare, ca suma Comisia va fi mai mare dacă sunt calculate ca un procent din valoarea vânzărilor?.
- Care este rata de conversie preconizat;
- Pe de natura produsului şi site-ul agentului de publicitate, cât de mult "scurgere", va avea la comandă prin telefon?
De asemenea, în conformitate cu termenii de campanie afiliat trebuie să plătească în cazul în care principiul de publicitate permite o vizibilitate prin PPC şi dacă da, dacă acesta este folosit ca URL-ul URL-ul pentru afişare anunţurile. Dacă nu, atunci afiliat poate trimite utilizatorii direct la publicitate şi ar trebui să creeze o pagină de destinaţie separată pe pagina proprie care are informaţii şi va face legătura cu agentul de publicitate. Deci, clic, dar este semnificativ redus. Ar trebui să fie, prin urmare, campaniile preferate, care permit utilizarea de URL-ul, dar nu exclude de altă parte, dacă au alte avantaje.
2. Concurenţă de cercetare şi cuvinte cheie de cercetare
Al doilea pas este, probabil, cel mai important. Afiliere ar trebui să facă prima cercetare pentru a vedea ce concurenţa în industrie şi cuvintele cheie pentru a utiliza. Să presupunem că aţi ales pentru a promova un magazin cu produse electronice şi electrice. Trebuie să facem mai întâi câteva căutări pe Google folosind primele cuvinte cheie (de exemplu, laptop, PC, anumite mărci şi modele, etc) pentru a vedea cât de multe de la prima şi care se află în concurenţă la Paid Search, pe care alte link-uri sponsorizate care apar . Dacă vorbim despre o piata foarte saturate (de exemplu, de călătorie în Marea Britanie), apoi foarte repede afiliat va înţelege cum de a găsi primele rezultate ale anunţurile, trebuie să cheltui bani, probabil, suficient şi nu pot fi în măsură nu face un profit. Din fericire pentru acum, în Grecia, aceste pieţe nu sunt încă disponibile. Nu este loc pentru crestere chiar si in teorie industrii foarte populare, cum ar fi electronice. Puteţi folosi, de asemenea,Instrumentul pentru cuvinte cheie Google pentru a vedea cât de "competitiv" este specific Cuvinte cheie , de exemplu cum agenţii de publicitate licita pe cuvinte cheie specifice. Nu uitaţi să alegeţi Limba: greacă şi Tara: Grecia!
În general, cu toate acestea, cele mai bune sfaturi pentru a crea o listă de cuvinte cheie bune sunt: "Du-te pentru coada lunga". Cu alte cuvinte, cuvinte cheie mai specifice sunt, vom atât va fi mai ieftin şi de conversie mai mare va avea. De exemplu, Cuvântul cheie "Pentax K200D" ar fi mai ieftin şi mai bine decât cuvântul cheie "Camere foto". Desigur, are mai puţin trafic, dar se poate compensa prin crearea unei liste lungi de multe cuvinte cheie / produse. În cele din urmă, nu uita cuvintele cheie principale pentru tine de a folosi toate tipurile posibile meci (generală, de frază, exactă), nu numai larg!
3. Creaţi o campanie Google AdWords : T esting Ora !
După ce aţi creat creativ pentru campania noastră (care ar trebui să fie întotdeauna grijă să includă un "apel la acţiune", care va cere utilizatorului să facă o anumită acţiune pe care ne-o dorim), suntem gata să se deplaseze până campanie pe Google.
Înainte de a face acest lucru, trebuie să vă asiguraţi că putem analiza rezultatele într-un mod cuprinzător. Cel mai bun (dar, probabil, mult mai complex), modalitate este de a atribui fiecare cuvânt cheie cu un ID-ul nostru, care se va adăuga la URL-ul afiliat ca subid. După utilizarea raportului subid de reţea de afiliere va fi capabil de a obţine statistici de vânzări pentru fiecare cuvânt cheie separat.
. 4 Calcul ofertă strategie: de conversie, EPC K . o .
De calcul a ofertei este o afacere complicată, dar în forma sa cea mai simplă ar trebui să ţină cont de faptul că veniturile medii pe 100 de clicuri trebuie să fie cel puţin egală cu costul plătim pentru 100 de clicuri. De exemplu, dacă un cuvânt cheie instrument de conversie sau a grupului de anunţuri este de 1%, pentru media este de 100Euro, iar Comisia este de 10%, apoi face o vânzare la 100 de clicuri pe care le primesc de la 10 de euro. Deci, avem nevoie să plătească mai mult de 0,10 pe clic, astfel încât să nu depăşească 10 la 100 de clicuri. Dacă CPC-ul mediu este mai mic de 0,10 de euro, am profit.
5. Analiza continuă şi optimizarea
La intervale regulate (dar panica nostru!) Ar trebui să arate la rezultatele ale campaniei (cost, vânzări, etc), şi să facă modificări , bazate pe ceea ce am explicat mai sus. Nu vă grăbiţi să aruncaţi un cuvânt cheie, dacă nu se face imediat o vânzare, dar nu ezita să se oprească în cazul în care nu se vinde, după mai multe clicuri. O regulă destul de generală în affiliate marketing este faptul că de 100 de clicuri. Dacă un cuvânt cheie nu se face de vânzări, după 100 de clicuri, opri. Desigur, există excepţii aici, după caz.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu