Dupa aprox un an , m-am uitat pe Adsense la contul meu si am vazut ca sau strans cativa bani in euro .
Mi-am dat seama ca cei de la  AdSense  sunt seriosi si corecti , asa ca am reluat serios in calcul aceasta oportunitate .
Totul este sa ai unul sau mai multe bloguri/sit-uri interesante care sa iti aduca multi vizitatori si sa nu incerci sa trisezi , adica sa te clicai singur sau alte smenarii . Blogurile sunt gratuite .

Informatiile postate aici sunt gratuite si ma multumesc doar cu faptul ca ti-am fost util si ca m-ai vizitat .
Am selectat mai jos informatii care sper sa-ti fie si tie utile si sa prinzi putin curaj.

Castiga si tu bani pe internet cu Google AdSense 

Masivul Google te ajuta sa faci bani pe internet lucrand la domiciliu. Afacerea AdSense este cea mai profitabila si cautata afacere pe internet. Daca doresti sa incepi o afacere online...continua sa citesti. 

Fa o schimbare in viata ta. Incepe o afacere de succes. Castiga bani din adsense asa cum multi alti romani obtin castiguri frumoase din aceasta afacere profitabila.

Cum si cat vei castiga cu Google AdSense ?

Google AdSense afiseaza reclame text si imagini pe site-ul tau, iar de fiecare data cand un vizitator da click pe una dintre ele, tu castigi intre 0.05 centi si 5 dolari.
Sa facem un calcul pesimist: Sa presupunem ca ai 300 de vizitatori pe zi, cel putin 50 dintre ei dau click pe reclame adsense afisate pe saite-ul tau.
50 x 0.5=25 dolari pe zi, 750 dolari pe luna, 2200 lei (salariul unui inginer sau profesor)
Atat castigi pentru un sait, dar sa ne gandim cati bani vei castiga pentru 10 saituri...
Google AdSense iti va trimite bani prin Western Union, iar tu in data de 16 a fiecarei luni poti mergi la banca sau posta sa iti primesti bani ! Vei primi bani la timp si fara alte probleme. Nu ti se pare simplu ? Ce parere ai despre Afacerea Google AdSense?

Care Este Secretul Aceste Afaceri?
Gogle AdSense nu este o retea magica. Datoria ta este sa-ti promoveti bloguril/saiturile zilnic. Va trebui sa muncesti si te asigur ca merita si vei reusi.
Avantajele unei afaceri online - Google AdSense:
  • programul ti-l faci tu
  • esti propiul tau sef fara sa ai restricti
  • nu trebuie sa inchiriezi un spatiu
  • nu trebuie sa vinzi produse 
  • muncesti intr-un fotoliu in fata calculatorului
  • iti poti mentine serviciu prezent
  • iti conduci afacerea cum doresti
  • te bucuri in fiecare zi de bani obtinuti
Cu un blog castigi putin intr-o luna , pote a0-15 centi , iar daca ai mai multe , in jur de 10 , poti depasi 1$ .ai jos , aveti statistica celor 10 bloguri , din care numai 5 sau clasificat din punct de vedere al vizionarilor .

Nici pe departe, in lume exista deja milionari in dolari care si-au castigat averea de pe urma programului Google Adsense. Ceea ce ii diferentiaza pe Matei Nadrag si Danut Burlan in peisajul web-ului romanesc este insa disponibilitatea sa de a impartasi si altora povestea lor de succes. Daca putinii antreprenori online de succes ai Romaniei prefera anonimatul, protagonistii articolului nostru au gasit o noua sursa de venit care in acelasi timp ii ajuta si pe altii sa le calce pe urme. Este si asta o reteta a succesului, imbogateste-te invatandu-i pe altii cum sa devina bogati.

Unii au scris o carte electronica in care isi prezinta povestea de succes, metodele si tehnicile folosite pentru a ajunge la aceste rezultate. Mai mult, ofera cotracost celor care doresc sa inceapa o afacere online si un pachet de site-uri gata facute, pe diferite nise, pe care pot sa experimenteze si sa aplice principiile si metodele folosite .

Este povestea celor doi parteneri si concluziile unora dintre cititori si bineinteles, ocazia de a investi in cunostinte noi si profitabile.

Desigur aceasta este o afacere in sine, nimeni nu o contesta, insa poate fi considerata o adevarata investitie mai ales in aceasta era electronica unde cel care detine informatia, detine puterea.

(Pentru cei care nu au auzit pana acum de Google Adsense este vorba de un program de afiliere intre Google si proprietarii de site-uri web prin care acestia din urma primesc un anumit procent din venitul generat de Google ori de cate ori vizitatorii lor dau click pe reclamele care fac obiectul acestei afilieri . 
Uite cum un tip se vaita ca i-a blocat contul , ca nu a fost platit si altul ai raspunde .
Gresesti un pic, inseamna ca ceva tot ai facut tu de nu ai jucat corect. eu rulez reclamele lor de aproape doi ani, de fapt de cand au intrat si pe piata romaneasca si am venit lunar constant de peste 500 dolari, primiti fara intarziere la fiecare final de luna. Am avut si un maxim record de 1100 dolari intr-o luna! Joaca cinstit si la fel joaca si ei, sunt singurii care platesc corect, bine si la timp, spre deosebire de multe alte retele similare la care abia se aduna 100 dolari pe luna cu toatre afilierile posibile... respectand regulile, merge, deci nu dau clickuri aiurea decat daca ma intereseaza cu adevarat anuntul respectiv. asa ca nu e teapa deloc, traiasca google, ca sa am si eu cu ce-mi plati ratele la banca  succes!

Cam asa se prezinta o situatie reala la Adsense , dupa o perioada de circa 1 an . Initial eram tentat sa abandonez , dar dupa aprox un an am vazut ca sau adunat niste banuti si am continuat , in sensul ca lucrez zilnic un numar bun de ore pentru postari , imbunatatiri continut , aranjare text , corectari , etc. .

Estimated earnings

€0.09


Today so far

€0.04

Yesterday

€1.14


This month so far

€1.07

Last month
Finalized earnings may be slightly lower than estimated earnings. Find out why.

Finalized earnings

Details »

€2.41


Unpaid earnings
Prior to Apr 1, 2012
ProductPage viewsClicksPage CTRCPCPage RPMEstimated earnings
AdSense for Content
2,714
6
0.22%
€0.11
€0.24
€0.66
Totals
2,714
6
0.22%
€0.11
€0.24
€0.66

Top channels


Content

Last 30 days
Earnings and change
€0.83
 +€0.83 (—)
€0.24
 +€0.24 (—)
€0.06
 +€0.06 (—)
€0.00
 €0.00 (0%)
€0.00
 €0.00 (0%)
Acum , m-am smecherit si am cateva bloguri mai interesante , iar la prima plata am sa achizitionez  probabil domenii pt cateva sit-uri !
Daca vrei sa mai stii cate ceva din cunostintele mele , lasa te rog un comentariu .
 Eu o sa postez in continuare daca  vor fi informatii interesante care sa-i ajute si pe altii . Bafta !