miercuri, 20 iunie 2012

AdWords - Avantajele publicităţii

Prezentare generală a programului AdWords
Indiferent de bugetul pe care îl puteţi aloca şi de timpul de care dispuneţi, puteţi să atrageţi clienţi noi şi să vă dezvoltaţi afacerea utilizând programul Google de publicitate online. AdWords vă permite să alegeţi destinaţiile în care să apară anunţul dvs., să setaţi un buget care să vă convină (nu există cheltuieli minime impuse) şi să măsuraţi cu uşurinţă impactul anunţului dvs.
Ajungeţi la utilizatori exact atunci când aceştia caută pe internet produsele sau serviciile dvs. Anunţul dvs. poate apărea pe Google şi pe site-urile web partenere ale acestuia. În cazul lictării cost-pe-clic, sunteţi taxat numai atunci când un utilizator face clic pe anunţul dvs.


Unde apar anunţurile dvs.

Where your Ads can appear

Vezi și 

  1. Schema de tratament pentru Covid-19

  2. În medie, perioade necesară

  3. dezvoltării unui vaccin este de 12-15 ani ?

  4. Romania traiește , încă ,  din inertia bogățiilor

  5. Scara de valori a societății romanești 

  6. Europa privită din viitor

  7. Hrana vie

  8. Planurile in derulare sunt o munca in progres 

  9. Destinatii uimitoare pe glob

  10. Miracolul japonez- Drum

  11. reconstruit în patru zile

  12. Primarul care nu frură

  13. Duda a pus mâna pe Casa

  14. Regală

  15. Nu poti multiplica bogatia

  16. divizand-o !  

  17. Evolutia Laptop - Cântărea

  18. 5,44 kg

  19. O Nouă Republică

  20. A fi patriot nu e un merit, e o datorie.! 

  21. În vremea monarhiei, Țaranii romani reprezentau 90% 

  22. Miracolul din Noua Zeelandă - LYPRINOL

  23. Cea mai frumoasă scrisoare de dragoste

  24. Locul unde Cerul se uneste cu Pamantul

  25. Fii propriul tău nutriționist

  26. Maya ramane o civilizatie misterioasa

  27. Slăbești daca esti motivat

  28. Serbet de ciocolata

  29. Set medical Covid necesar acasă

  30. Medicament retras - folosit în diabet

  31. Brexit-ul - Spaima Europei

  32. Virusul Misterios

  33. Inamicul numărul unu al

  34. acumulatorilor 

  35. Sistemele solare - apă caldă

  36. Economisirea energiei electrice

  37.  Hoțul de cărți

  38. Aparitia starii de insolventa

  39. TRUMP ESTE PRESEDINTE

  40. Microbii din organismul uman

  41. Despre islamizarea Europei. O publicăm integral.   

  42. „Naţiunea este mai importantă ca Libertatea !”

  43. Masca ce omoară virusul    

  44.  O veste de Covid  

  45. Primul an de viaţă - Alocatia pentru copil  

  46. Tavalugul Marelui Razboi - Globaliyarea 

 

Avantajele publicităţii cu Google

Există câteva elemente importante care diferenţiază AdWords de alte tipuri de publicitate. Cu ajutorul programului AdWords, puteţi să:
  • Ajungeţi la utilizatori exact în momentul în care aceştia caută ceea ce dvs. oferiţi
    • anunţul dvs. este afişat unor utilizatori care caută deja produsele şi serviciile pe care dvs. le oferiţi. Prin urmare, este foarte probabil ca aceştia să efectueze acţiunile pe care le doriţi.
    • puteţi alege destinaţiile în care să apară anunţurile dvs.- atât site-urile web particulare, cât şi zonele geografice de care sunteţi interesat (state, oraşe sau chiar cartiere);
    • cu AdWords puteţi ajunge la 80% dintre utilizatorii de internet din Statele Unite ale Americii. Trebuie să recunoaştem că este un public uriaş.

    Exemplu

    Să presupunem că deţineţi o patiserie în Constanţa. Configuraţi anunţul astfel încât acesta să apară numai pentru clienţii din această locaţie. În acest fel, atunci când un utilizator care locuieşte sau care se află în vacanţă în acest oraş caută pe Google „brioşe cu afine în Constanţa”, acesta ar putea vedea anunţul dvs. şi ar putea face clic pe acesta pentru a ajunge la pagina web a patiseriei dvs.
  • Controlaţi bugetul
    • în cazul licitării cost-pe-clic, sunteţi taxat numai atunci când un utilizator face clic pe anunţul dvs., nu dacă acesta este afişat. Aveţi la dispoziţie mai multe opţiuni de licitare dintre care puteţi alege.
    • dvs. decideţi suma pe care o cheltuiţi lunar şi nu veţi fi niciodată taxat peste respectiva sumă;
    • nu există cheltuieli minime impuse.
  • Aflaţi exact ce anume funcţionează în anunţul dvs. şi îmbunătăţiţi-l pornind de la aceste elemente.
    • vedeţi un raport care detaliază performanţa anunţului dvs.: numărul clienţilor noi care au ajuns în pagina web a firmei dvs. pornind de la anunţ, locaţiile din care provin aceştia, precum şi alte informaţii;
    • utilizaţi instrumentele AdWords pentru a modifica şi îmbunătăţi anunţul şi măriţi numărul clienţilor potenţiali care ajung la firma dvs.
Este un program uşor de învăţat şi pe care îl puteţi întrerupe sau opri cu uşurinţă. Fără obligaţii.

Paşii următori

Începeţi lucrul în trei paşi simpli

Acum, când v-aţi familiarizat într-o oarecare măsură cu programul de publicitate online oferit de Google şi cu modul în care acesta vă poate ajuta afacerea, iată cum îl puteţi încerca (fără obligaţii), în trei paşi simpli:
  1. creaţi un cont;
  2. creaţi primul anunţ;
  3. activaţi contul (şi introduceţi un cupon AdWords, dacă aveţi unul).

Creaţi un cont

Acest lucru nu durează decât câteva minute. Accesaţi https://adwords.google.ro  şi faceţi clic pe Începeţi acum. Introduceţi o adresă e-mail, alegeţi o parolă, selectaţi un fus orar şi o monedă şi confirmaţi adresa e-mail. Acum sunteţi pregătit să treceţi la pasul următor: crearea primei dvs. campanii de anunţuri.
Aveţi nevoie de ajutor pentru crearea contului? Apelaţi-ne la 1-877-721-1738.

Creaţi prima dvs. campanie de anunţuri

După ce aţi creat contul şi aţi confirmat adresa e-mail, veţi fi condus direct la pagina în care puteţi crea primul dvs. anunţ. Aici aveţi prilejul de a vă dovedi creativitatea. Puteţi să alegeţi unde să apară anunţul dvs., să stabiliţi un buget, să scrieţi anunţul şi să alegeţi câteva cuvinte sau expresii (cuvinte cheie) care să afişeze anunţul dvs. alături de cel mai potrivit conţinut (anunţul dvs. poate apărea alături de rezultatele căutării Google sau pe site-uri web partenere, de exemplu).
  • alegeţi unde poate apărea anunţul dvs.: puteţi alege pe ce site-uri web, în ce locaţii, în ce limbi şi pe ce tipuri de dispozitive (cum ar fi computere personale sau dispozitive smartphone) poate apărea anunţul dvs. Dacă nu vă simţiţi pregătit pentru a lua acum astfel de decizii, selectaţi numai opţiunile prestabilite.
  • stabiliţi un buget: decideţi suma pe care sunteţi dispus să o plătiţi de fiecare dată când un utilizator face clic pe anunţul dvs. şi setaţi o sumă maximă pe care doriţi să o cheltuiţi zilnic;
  • scrieţi un scurt anunţ: alegeţi un titlu şi redactaţi o scurtă descriere. De exemplu, dacă aveţi o patiserie în Constanţa, aţi putea alege un titlu ca „Patiserie Constanţa” şi o descriere cum ar fi „Plăcinte, ştrudele şi brioşe calde. Livrare gratuită în localitate”.
  • alegeţi cuvintele cheie care pot ajuta afişarea anunţului alături de rezultatele căutării: anunţul dvs. poate apărea când utilizatorii caută pe Google utilizând cuvintele pe care le plasaţi în anunţ. În exemplul nostru, dacă un utilizator caută „plăcintă caldă în Constanţa”, acesta ar putea vedea anunţul dvs., cu titlul şi descrierea de mai sus şi însoţit de informaţiile de contact ale patiseriei dvs. În funcţie de opţiunile pe care le alegeţi, acesta ar putea să vadă, de asemenea, anunţul dvs. pe site-uri partenere Google de pe întregul web. Pentru a începe, alegeţi zece-douăsprezece cuvinte cheie, dar nu uitaţi că le puteţi modifica (sau puteţi adăuga altele noi) oricând mai târziu.

Activaţi contul şi trimiteţi un cod de cupon, dacă aveţi unul

În sfârşit, pentru a începe difuzarea anunţului, va trebui să introduceţi câteva informaţii de facturare esenţiale. Nu vă faceţi griji, nu veţi rămâne blocat la niciuna dintre opţiunile de aici - după cum am menţionat deja, puteţi reveni oricând pentru a întrerupe, modifica sau anula anunţul. Dacă aveţi un cupon AdWords, îl puteţi introduce la acest pas.
Pentru majoritatea conturilor, difuzarea anunţurilor dvs. poate începe imediat după ce introduceţi aceste informaţii. În decurs de trei ore, vă puteţi aştepta să vedeţi date în fila Campanii a contului dvs.

Paşii următori

Aflaţi mai multe detalii despre
Economisiţi timp şi obţineţi ajutor Fereastră nouă de la un specialist calificat în programul AdWords.

Creaţi prima dvs. campanie de anunţuri

Atunci când creaţi pentru prima dată o campanie de anunţuri, AdWords vă ghidează printr-un proces cu mai mulţi paşi, în care veţi alege setările pentru campania dvs., veţi crea primul anunţ şi veţi selecta cuvintele cheie pe care credeţi că utilizatorii le-ar utiliza când vor căuta informaţii referitoare la produsele sau serviciile dvs. Dacă veţi lua în considerare preferinţele, obiceiurile şi elementele particulare ale clienţilor dvs. veţi putea alege setările corecte pentru campania dvs. – setări care pot decide dacă anunţurile dvs. ajung sau nu la publicul de care sunteţi interesat.

Reprezentarea tipului de client de care sunteţi interesat

Creaţi un profil mental al publicului dvs. sau al clienţilor de care sunteţi interesat. Iată câteva elemente importante la care ar trebui să vă gândiţi în legătură cu preferinţele şi comportamentul clienţilor dvs.:
  • cuvintele şi expresiile pe care aceştia le utilizează pentru a efectua căutări online,
  • tipul dispozitivelor pe care aceştia le utilizează pentru a naviga pe web,
  • site-urile web pe care clienţii dvs. le preferă,
  • locaţia geografică a clienţilor dvs.,
  • dacă utilizatorii au tendinţa de a vă trimite e-mailuri sau de a apela numărul de telefon al firmei dvs.

Sfat

Înainte de a începe crearea primei dvs. campanii, gândiţi-vă cine sunt clienţii dvs., cât de mult doriţi să cheltuiţi pentru ca anunţurile dvs. să ajungă la aceştia şi ce rezultate aşteptaţi pentru ca respectiva campanie să fie încununată de succes.

Crearea unei campanii

Alegeţi setările campaniei în funcţie de profilul publicului şi al clienţilor dvs. De asemenea, puteţi selecta bugetul pe care doriţi să îl cheltuiţi în fiecare zi pentru ca anunţurile dvs. să fie difuzate:
  1. conectaţi-vă la contul dvs.: https://adwords.google.ro Fereastră nouă;
  2. faceţi clic pe Creaţi prima dvs. campanie;
  3. Creaţi prima dvs. campanie
  4. veţi fi condus la pagina „Selectaţi setările pentru campanie”. Alegeţi setările campaniei.

    Sfat

    Reţele? Dispozitive? Extensii? Setările pe care le alegeţi aici acoperă trei zone de bază referitoare la anunţul dvs.
    • Cât de mult veţi plăti
      licitare şi buget
    • Ce anume puteţi include în anunţul dvs., în afară de textul publicitar şi de un link
      un număr de telefon al firmei, o hartă, chiar şi mai multe linkuri
    • Unde doriţi să apară anunţurile
      locaţii geografice, limbi, site-uri web (numite reţele), dispozitive (desktop, telefon, tabletă)
  5. faceţi clic pe Salvaţi şi continuaţi. Puteţi ajusta oricând aceste setări.

Crearea anunţului şi alegerea cuvintelor cheie

  1. veţi fi condus la pagina „Creaţi anunţul şi cuvintele cheie”.; 

    Sfat

    Deşi pot alege din mai multe formate de anunţuri, le recomandăm agenţilor de publicitate începători să îşi înceapă călătoria AdWords creând mai întâi anunţuri text. Sunteţi în pană de idei pentru crearea anunţului? Consultaţi câteva sfaturi pentru crearea unor anunţuri performante.
  2. în secţiunea „Creaţi un anunţ”, selectaţi „Anunţ text” şi introduceţi titlul, descrierea, adresa URL afişată şi adresa URL de destinaţie. Ambele adrese URL trebuie să trimită la acelaşi site web.
  3. Anunţ text

    Create your first ad campaign
  4. în secţiunea „Cuvinte cheie”, introduceţi o listă de 10-20 de cuvinte cheie. Puteţi să adăugaţi ulterior cuvinte cheie suplimentare.
  5. faceţi clic pe Salvaţi şi treceţi la facturare. Tocmai aţi finalizat crearea primei dvs. campanii publicitare!

Paşii următori

Trimiteţi informaţiile de facturare

Pentru ca anunţurile să fie difuzate, începeţi prin trimiterea informaţiilor de facturare. Este posibil să aveţi la dispoziţie mai multe modalităţi de plată pentru AdWords, în funcţie de moneda dvs. şi de ţara în care este înregistrată firma dvs. Vedeţi opţiunile pe care le aveţi la dispoziţie folosind identificatorul nostru de metode de platăFereastră nouă

Trimiteţi informaţiile dvs. de facturare

Odată ce aţi decis cum aţi dori să plătiţi pentru AdWords, sunteţi pregătit să trimiteţi informaţiile dvs. Iată cum puteţi face acest lucru:
  1. Accesaţi-vă contul la adresa https://adwords.google.ro Fereastră nouă
  2. Faceţi clic pe fila Facturare şi selectaţi opţiunea Preferinţe de facturare.  
  3. Selectaţi ţara dvs. sau teritoriul în care este localizată adresa dvs. de facturare din meniul derulant. Veţi vedea toate opţiunile de facturare disponibile pentru locaţia şi moneda dvs.
  4. Selectaţi opţiunile dorite, apoi urmaţi paşii necesari pentru introducerea informaţiilor de facturare.

Trimiteţi informaţii referitoare la o carte de credit de rezervă

Vă recomandăm insistent să introduceţi în cont datele unei cărţi de credit de rezervă. În acest fel, dacă există vreodată o problemă cu forma dvs. principală de plată, va fi debitată cartea de credit de rezervă. În acest fel, aveţi certitudinea că difuzarea anunţurilor dvs. nu va înceta. Aflaţi mai multe despre cărţile de credit de rezervăFereastră nouă

Folosiţi codul dvs. promoţional (cuponul)

Dacă aveţi un astfel de cod, consultaţi secţiunea privind utilizarea codurilor (cupoanelor) promoţionale. Majoritatea codurilor promoţionale au o dată de expirare şi, prin urmare, ar putea fi necesar să utilizaţi codul la scurt timp după crearea contului. Reţineţi că nu puteţi solicita un cod promoţional.

Vedeţi când va începe difuzarea anunţurilor dvs.

În cazul anumitor conturi, anunţurile vor fi pregătite pentru difuzare în reţeaua Google imediat după introducerea informaţiilor de facturare. Pentru alte conturi, poate dura până la o săptămâna pentru ca anunţurile să fie difuzate, deoarece anumite forme de plată necesită un timp de verificare şi procesare mai lung. Veţi găsi în contul dvs. informaţiile despre timpii de verificare şi procesare. Desigur, există şi alte lucruri care pot influenţa momentul în care anunţurile dvs. încep să fie difuzate, cum ar fi procesul de aprobare a anunţurilor.

Paşii următori

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu