Opţiuni pentru majorarea venitului
Canalele sunt asemănătoare unor etichete care vă permit să grupaţi unităţile de anunţuri după criteriul dorit: de exemplu, după culori, categorii sau pagini. Prin utilizarea canalelor puteţi obţine rapoarte detaliate despre performanţa unor anumite pagini şi unităţi de anunţuri.
Iată câteva tipuri de urmărire pe care le puteţi realiza cu ajutorul canalelor:
- Urmăriţi performanţa unui anunţ în format panou din mai multe pagini, în comparaţie cu performanţa unui anunţ în format banner din alte pagini
- Comparaţi veniturile totale din publicitate de la paginile referitoare la motociclete cu veniturile de la paginile referitoare la automobile.
- Puteţi crea chiar un canal pentru a urmări separat fiecare dintre domeniile dvs., pentru a vedea de unde vin clicurile.
Deşi canalele pot fi utilizate pentru a urmări performanţele şi venitul, ele nu vor avea niciun efect asupra veniturilor dvs. sau asupra direcţionării anunţurilor.
Există două tipuri de canale: canale URL şi canale personalizate.
Canalele URL
Canalele URL urmăresc performanţa anumitor pagini de pe site-ul dvs.
Canalele personalizate
Canalele personalizate urmăresc unităţile de anunţuri pe care alegeţi să le grupaţi, fapt care vă permite să obţineţi rapoarte detaliate şi personalizate. De asemenea, puteţi transforma orice canal personalizat într-o destinaţie de plasare unde agenţii de publicitate pot alege să îşi plaseze anunţurile.
Ce tip de canal ar trebui să aleg?
Dacă doriţi să începeţi rapid să utilizaţi canale, vă sugerăm să folosiţi canale URL.
Dacă sunteţi proprietarul unui site comercial sau dacă doriţi o raportare solidă privind culorile, formatele de anunţ sau locurile care sunt cele mai eficiente pe site-ul dvs., vă recomandăm cu tărie să utilizaţi canale personalizate.
Pentru crearea de canale URL, consultaţi articolul „Cum să creaţi canale URL”.
Pentru crearea de canale personalizate, consultaţi articolul „Cum să creaţi canale personalizate”.
Vezi și
Crearea unui canal URL
Puteţi accesa şi crea canale URL prin intermediul filei Anunţurile mele.
- Conectaţi-vă la contul dvs.
- Accesaţi fila Anunţurile mele.
- Din bara laterală, alegeţi produsul dorit, apoi Canale URL. Reţineţi că nu toate produsele acceptă canale URL. Canalele URL existente vor apărea aici.
- Pentru a adăuga un nou canal URL, faceţi clic pe Canal URL nou.
- Introduceţi adresele URL, apoi faceţi clic pe Adăugaţi adresele URL.
Aflaţi cum puteţi introduce formatul de adresă URL care să fie urmărită în mod restrâns sau extins
urmăriţi toate paginile de pe un întreg domeniu | example.com |
---|---|
urmăriţi numai paginile de pe subdomeniul dedicat sportului | sports.example.com |
urmăriţi toate paginile dintr-un anumit director | sports.example.com/widgets |
urmăriţi o anumită pagină | sports.example.com/index.html |
Eliminarea, dezactivarea şi activarea canalelor
Puteţi elimina, dezactiva sau reactiva canale personalizate şi canale URL.
Eliminarea unui canal
Eliminarea unui canal duce la ştergerea acestuia din rapoartele de performanţă.- Accesaţi pagina canalului personalizat sau a canalului URL.
- Bifaţi caseta de selectare de lângă canalul pe care doriţi să-l eliminaţi.
- Faceţi clic pe meniul derulant Acţiuni şi selectaţi opţiunea Eliminaţi.
Dezactivarea unui canal
Când dezactivaţi un canal, sistemul nostru nu mai culege date despre acesta, dar este salvat în rapoartele de performanţă. Puteţi reactiva canalul în orice moment dacă doriţi să reluaţi culegerea datelor despre acesta.- Accesaţi pagina canalului personalizat sau a canalului URL.
- Bifaţi caseta de selectare de lângă canalul pe care doriţi să-l dezactivaţi.
- Faceţi clic pe meniul derulant Acţiuni şi selectaţi opţiunea Dezactivaţi.
Activarea unui canal
Când activaţi un canal dezactivat, sistemul nostru reia culegerea datelor despre acesta.- Accesaţi pagina canalului personalizat sau a canalului URL.
- Bifaţi caseta de selectare Afişaţi: dezactivate.
- Bifaţi caseta de selectare de lângă canalul pe care doriţi să-l activaţi.
- Faceţi clic pe meniul derulant Acţiuni şi selectaţi opţiunea Activaţi.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu