Ce este o destinaţie de plasare a anunţului?
O destinaţie de plasare a anunţului este un anumit grup de unităţi de anunţuri pe care un agent de publicitate îl poate alege pentru a-şi plasa anunţurile, utilizând direcţionarea către destinaţii de plasare. Destinaţiile de plasare ale anunţurilor pot avea întinderea unui întreg site web sau pot fi restrânse la o singură unitate de anunţuri. Destinaţiile de plasare devin vizibile pentru agenţii de publicitate în două moduri:- Destinaţii de plasare create automat de sistemul nostru. Fiecare site web al unui editor din reţeaua AdSense este în mod automat pus la dispoziţia agenţilor de publicitate, ca destinaţie de plasare în care aceştia îşi pot afişa anunţurile. Când agenţii de publicitate vizează acest tip de destinaţie de plasare, anunţurile pot apărea oriunde pe site-ul web.
- Destinaţii de plasare definite de către editori. Aveţi posibilitatea de a defini propriile dvs. destinaţii de plasare ale anunţurilor, utilizând canale personalizate. Dvs. alegeţi cum anume să grupaţi pe site unităţile de anunţuri pe care doriţi să le poată viza agenţii de publicitate. Printre criteriile obişnuite de grupare a unităţilor de anunţuri în canale personalizate se numără subiectul, formatul de anunţ sau locaţia în pagină. Când agenţii de publicitate vizează destinaţii de plasare definite de către editor, anunţurile pot să apară numai în acele unităţi de anunţuri selectate de către editor.
Vezi și
Cum pot crea o destinaţie de plasare a anunţului?
Puteţi crea un canal personalizat care reprezintă şi o destinaţie de plasare a anunţului ce poate fi vizată urmând aceşti paşi:- Conectaţi-vă la contul dvs.
- Din fila Anunţurile mele, accesaţi pagina Canale personalizate.
- Faceţi clic pe numele canalului care doriţi să poată fi vizat. Sau faceţi clic pe „Canal personalizat nou”.
- În secţiunea Direcţionare, faceţi clic pe casetă.
- Introduceţi detaliile solicitate:
- Anunţurile apar pe: menţionaţi unde anume pe site-ul dvs. apar anunţurile din această destinaţie de plasare, adică în pagina principală sau în alte tipuri de pagini.
- Locaţia anunţului: selectaţi locaţia din pagină unde să apară anunţurile din această destinaţie de plasare. De exemplu, puteţi crea o destinaţie de plasare care să includă anunţuri în partea dreaptă sus a paginilor.
- Descriere: agenţii de publicitate vor vedea numele şi descrierea; aşadar, furnizaţi o prezentare corectă şi relevantă, care să vă reprezinte bine site-ul.
- Limba site-ului: limba principală a conţinutului de pe site.
- Faceţi clic pe „Salvaţi”. Agenţii de publicitate vor vedea în curând destinaţia de plasare a anunţului printre locurile disponibile în care pot afişa anunţuri.
- Dacă aveţi un canal personalizat care cuprinde mai multe site-uri, agenţii de publicitate îl vor vedea divizat în mai multe destinaţii de plasare ale anunţurilor pentru fiecare site.
- Dacă modificaţi numele canalului ulterior, veţi pierde toate sumele licitate de agenţii de publicitate pentru respectiva poziţie.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu