Prezentare generală a programului AdWords
Indiferent de bugetul pe care îl puteţi aloca şi de timpul de care dispuneţi, puteţi să atrageţi clienţi noi şi să vă dezvoltaţi afacerea utilizând programul Google de publicitate online. AdWords vă permite să alegeţi destinaţiile în care să apară anunţul dvs., să setaţi un buget care să vă convină (nu există cheltuieli minime impuse) şi să măsuraţi cu uşurinţă impactul anunţului dvs.
Ajungeţi la utilizatori exact atunci când aceştia caută pe internet produsele sau serviciile dvs. Anunţul dvs. poate apărea pe Google şi pe site-urile web partenere ale acestuia. În cazul lictării cost-pe-clic, sunteţi taxat numai atunci când un utilizator face clic pe anunţul dvs.
Unde apar anunţurile dvs.
Where your Ads can appear
Avantajele publicităţii cu Google
Există câteva elemente importante care diferenţiază AdWords de alte tipuri de publicitate. Cu ajutorul programului AdWords, puteţi să:
- Ajungeţi la utilizatori exact în momentul în care aceştia caută ceea ce dvs. oferiţi
- anunţul dvs. este afişat unor utilizatori care caută deja produsele şi serviciile pe care dvs. le oferiţi. Prin urmare, este foarte probabil ca aceştia să efectueze acţiunile pe care le doriţi.
- puteţi alege destinaţiile în care să apară anunţurile dvs.- atât site-urile web particulare, cât şi zonele geografice de care sunteţi interesat (state, oraşe sau chiar cartiere);
- cu AdWords puteţi ajunge la 80% dintre utilizatorii de internet din Statele Unite ale Americii. Trebuie să recunoaştem că este un public uriaş.
Exemplu
Să presupunem că deţineţi o patiserie . Configuraţi anunţul astfel încât acesta să apară numai pentru clienţii din această locaţie. În acest fel, atunci când un utilizator care locuieşte sau care se află în vacanţă în acest oraş caută pe Google „brioşe cu afine ”, acesta ar putea vedea anunţul dvs. şi ar putea face clic pe acesta pentru a ajunge la pagina web a patiseriei dvs.
- Controlaţi bugetul
- în cazul licitării cost-pe-clic, sunteţi taxat numai atunci când un utilizator face clic pe anunţul dvs., nu dacă acesta este afişat. Aveţi la dispoziţie mai multe opţiuni de licitare dintre care puteţi alege.
- dvs. decideţi suma pe care o cheltuiţi lunar şi nu veţi fi niciodată taxat peste respectiva sumă;
- nu există cheltuieli minime impuse.
- Aflaţi exact ce anume funcţionează în anunţul dvs. şi îmbunătăţiţi-l pornind de la aceste elemente.
- vedeţi un raport care detaliază performanţa anunţului dvs.: numărul clienţilor noi care au ajuns în pagina web a firmei dvs. pornind de la anunţ, locaţiile din care provin aceştia, precum şi alte informaţii;
- utilizaţi instrumentele AdWords pentru a modifica şi îmbunătăţi anunţul şi măriţi numărul clienţilor potenţiali care ajung la firma dvs.
Este un program uşor de învăţat şi pe care îl puteţi întrerupe sau opri cu uşurinţă. Fără obligaţii.
Începeţi lucrul în trei paşi simpli
Acum, când v-aţi familiarizat într-o oarecare măsură cu programul de publicitate online oferit de Google şi cu modul în care acesta vă poate ajuta afacerea, iată cum îl puteţi încerca (fără obligaţii), în trei paşi simpli:
- creaţi un cont;
- creaţi primul anunţ;
- activaţi contul (şi introduceţi un cupon AdWords, dacă aveţi unul).
Creaţi un cont
Acest lucru nu durează decât câteva minute. Accesaţi https://adwords.google.ro şi faceţi clic pe Începeţi acum. Introduceţi o adresă e-mail, alegeţi o parolă, selectaţi un fus orar şi o monedă şi confirmaţi adresa e-mail. Acum sunteţi pregătit să treceţi la pasul următor: crearea primei dvs. campanii de anunţuri.
Aveţi nevoie de ajutor pentru crearea contului? Apelaţi-ne la 1-877-721-1738.
Creaţi prima dvs. campanie de anunţuri
După ce aţi creat contul şi aţi confirmat adresa e-mail, veţi fi condus direct la pagina în care puteţi crea primul dvs. anunţ. Aici aveţi prilejul de a vă dovedi creativitatea. Puteţi să alegeţi unde să apară anunţul dvs., să stabiliţi un buget, să scrieţi anunţul şi să alegeţi câteva cuvinte sau expresii (cuvinte cheie) care să afişeze anunţul dvs. alături de cel mai potrivit conţinut (anunţul dvs. poate apărea alături de rezultatele căutării Google sau pe site-uri web partenere, de exemplu).
- alegeţi unde poate apărea anunţul dvs.: puteţi alege pe ce site-uri web, în ce locaţii, în ce limbi şi pe ce tipuri de dispozitive (cum ar fi computere personale sau dispozitive smartphone) poate apărea anunţul dvs. Dacă nu vă simţiţi pregătit pentru a lua acum astfel de decizii, selectaţi numai opţiunile prestabilite.
- stabiliţi un buget: decideţi suma pe care sunteţi dispus să o plătiţi de fiecare dată când un utilizator face clic pe anunţul dvs. şi setaţi o sumă maximă pe care doriţi să o cheltuiţi zilnic;
- scrieţi un scurt anunţ: alegeţi un titlu şi redactaţi o scurtă descriere. De exemplu, dacă aveţi o patiserie în Constanţa, aţi putea alege un titlu ca „Patiserie Constanţa” şi o descriere cum ar fi „Plăcinte, ştrudele şi brioşe calde. Livrare gratuită în localitate”.
- alegeţi cuvintele cheie care pot ajuta afişarea anunţului alături de rezultatele căutării: anunţul dvs. poate apărea când utilizatorii caută pe Google utilizând cuvintele pe care le plasaţi în anunţ. În exemplul nostru, dacă un utilizator caută „plăcintă caldă în Constanţa”, acesta ar putea vedea anunţul dvs., cu titlul şi descrierea de mai sus şi însoţit de informaţiile de contact ale patiseriei dvs. În funcţie de opţiunile pe care le alegeţi, acesta ar putea să vadă, de asemenea, anunţul dvs. pe site-uri partenere Google de pe întregul web. Pentru a începe, alegeţi zece-douăsprezece cuvinte cheie, dar nu uitaţi că le puteţi modifica (sau puteţi adăuga altele noi) oricând mai târziu.
Activaţi contul şi trimiteţi un cod de cupon, dacă aveţi unul
În sfârşit, pentru a începe difuzarea anunţului, va trebui să introduceţi câteva informaţii de facturare esenţiale. Nu vă faceţi griji, nu veţi rămâne blocat la niciuna dintre opţiunile de aici - după cum am menţionat deja, puteţi reveni oricând pentru a întrerupe, modifica sau anula anunţul. Dacă aveţi un cupon AdWords, îl puteţi introduce la acest pas.
Pentru majoritatea conturilor, difuzarea anunţurilor dvs. poate începe imediat după ce introduceţi aceste informaţii. În decurs de trei ore, vă puteţi aştepta să vedeţi date în fila Campanii a contului dvs.
Paşii următori
Aflaţi mai multe detalii despre
- Crearea unui cont
- Crearea primului dvs. anunţ
- Cum funcţionează anunţurile
- Codurile cupoanelor AdWords
- Când începe difuzarea anunţurilor
- Unde pot apărea anunţurile dvs.
Economisiţi timp şi obţineţi ajutor de la un specialist calificat în programul AdWords.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu