Cum sunt găsite anunţuri relevante pentru paginile dvs.
Cu AdSense pentru conţinut, nu este nevoie să alegeţi anunţurile care vor apărea în paginile dvs. Anunţurile vor fi direcţionate în mod automat spre conţinutul site-ului dvs. în două moduri.
Direcţionarea în funcţie de context
Crawlerul AdSense accesează pagina dvs., stabileşte tema conţinutului şi găseşte anunţuri relevante. Tehnologia noastră utilizează factori precum analiza cuvintelor cheie, frecvenţa cuvintelor, dimensiunea fontului şi structura generală de linkuri a internetului, pentru a afla la ce se referă o pagină web şi pentru a crea o corespondenţă precisă între aceasta şi anunţurile Google.Direcţionarea către destinaţii de plasare
Direcţionarea către destinaţii de plasare permite agenţilor de publicitate să aleagă destinaţii de plasare precise pentru anunţuri sau subsecţiuni ale site-urilor unor editori în care acestea să fie difuzate. Anunţurile care sunt direcţionate către destinaţii de plasare pot să nu aibă un grad ridicat de relevanţă pentru conţinutul unei pagini, însă sunt alese de agenţii de publicitate care au stabilit o corespondenţă între interesele utilizatorilor şi oferta proprie.Publicitatea bazată pe categorii de interes
Publicitatea pe bază de categorii de interes permite agenţilor de publicitate să ajungă la utilizatori pe baza intereselor acestora (de ex., „pasionaţi de sport”) şi să afişeze anunţuri pe baza interacţiunilor anterioare ale utilizatorilor, cum ar fi accesările site-urilor agenţilor de publicitate. Având rol complementar pentru publicitatea bazată pe categorii de interes,Managerul preferinţelor anunţurilor permite utilizatorilor să vadă şi să modifice propriile categorii de interese.Publicitatea bazată pe categorii de interes ar trebui să contribuie la convertirea mai eficientă în bani a site-ului dvs., la majorarea valorii pentru agenţii de publicitate şi la furnizarea unei experienţe mai bune utilizatorilor.
Direcţionarea în funcţie de context
Crawlerul AdSense accesează pagina dvs., stabileşte tema conţinutului şi găseşte anunţuri relevante. Tehnologia noastră utilizează factori precum analiza cuvintelor cheie, frecvenţa cuvintelor, dimensiunea fontului şi structura generală de linkuri a internetului, pentru a afla la ce se referă o pagină web şi pentru a crea o corespondenţă precisă între aceasta şi anunţurile Google.Direcţionarea către destinaţii de plasare
Direcţionarea către destinaţii de plasare permite agenţilor de publicitate să aleagă destinaţii de plasare precise pentru anunţuri sau subsecţiuni ale site-urilor unor editori în care acestea să fie difuzate. Anunţurile care sunt direcţionate către destinaţii de plasare pot să nu aibă un grad ridicat de relevanţă pentru conţinutul unei pagini, însă sunt alese de agenţii de publicitate care au stabilit o corespondenţă între interesele utilizatorilor şi oferta proprie.Publicitatea bazată pe categorii de interes
Publicitatea pe bază de categorii de interes permite agenţilor de publicitate să ajungă la utilizatori pe baza intereselor acestora (de ex., „pasionaţi de sport”) şi să afişeze anunţuri pe baza interacţiunilor anterioare ale utilizatorilor, cum ar fi accesările site-urilor agenţilor de publicitate. Având rol complementar pentru publicitatea bazată pe categorii de interes,Managerul preferinţelor anunţurilor permite utilizatorilor să vadă şi să modifice propriile categorii de interese.Publicitatea bazată pe categorii de interes ar trebui să contribuie la convertirea mai eficientă în bani a site-ului dvs., la majorarea valorii pentru agenţii de publicitate şi la furnizarea unei experienţe mai bune utilizatorilor.
Vezi și
Ce este Adwords? Cum sa postezi anunturi PPC pe Google
Publicitatea sau pay per click, cunoscuta si ca PPC, este o modalitatea de postare de anunturi pe Google si nu numai. Atunci cand doresti sa-ti faci publicitate pentru produsele sau serviciile de care te ocupi, ai optiunea de a merge pe site-uri ca Google Adwords si sa postezi link-uri sponsorizate care in vitor apar in paginile de rezultate ale Google atunci cand termenii din interiorul anunturilor sunt cautati. De asemenea ai posibilitatea de a alege ce pret sa platesti atunci cand cineva da click pe unul din anunturile postate in campaniile tale de publicitate Adwords si nu numai.
Ideea din spatele PPC
Atunci cand un potential client introduce un termen de cautare, denumit si cuvant cheie, in motorul de cautare Google si acest termen se potriveste cu cuvintele cheie pe care le-ai ales pentru anunturile tale din campania Google Adwords, anuntul tau apare in partea dreapta a paginii de rezultate, in zona link-urilor sponsorizate. Daca o persoana decide sa dea click pe unul din anunturile tale aceasta este redirectionata catre website-ul tau, iar tu platesti o suma predeterminata pentru acel click primit. Cu cat mai multe persoane dau click pe anunturile tale, cu atat creste traficul catre site-ul tau si cu atat mai mult cresc sansele tale de a vinde produsele sau serviciile promovate cu ajutorul campaniei Google Adwords.
Cum este gasit anuntul tau
Pentru ca anuntul tau sa apara pe paginile de rezultate ale Google, trebuie sa-ti alegi cuvintele cheie potrivite. De exemplu daca te-ai ocupa de vanzarea de laptop-uri ar trebui sa-ti alegi cuvinte cheie ca “laptop-uri ieftine”, “oferta laptop” s.a. in functie de gama de laptop-uri disponibila. Aceste cuvinte cheie ar trebui atasate la anunturile tale, si astfel ar fi accesate mult mai usor atunci cand acestea ar fi cautate pe Google. Asta ar insemna un succes instant pentru campania ta Google Adwords.
Cum sa gasesti cuvinte cheie
Cuvintele cheie pot fi gasite cu ajutorul anumitor unelte online care te pot ajuta sa determini ce cuvinte cheie sunt cele mai vanate si cele mai des folosite si potrivite pentru afacerea pentru care desfasori campania GoogleAdwords. Cu aceste unelte poti afla cum sa-ti optimizezi anunturile, poti afla care sunt alternativele cuvintelor cheie deja folosite, si astfel poti sa-ti maresti veniturile, reducand din costurile platite per click si marind sumele primite pe produsele sau serviciile promovate cu ajutorul campaniei Google Adwords.
Ideea din spatele PPC
Atunci cand un potential client introduce un termen de cautare, denumit si cuvant cheie, in motorul de cautare Google si acest termen se potriveste cu cuvintele cheie pe care le-ai ales pentru anunturile tale din campania Google Adwords, anuntul tau apare in partea dreapta a paginii de rezultate, in zona link-urilor sponsorizate. Daca o persoana decide sa dea click pe unul din anunturile tale aceasta este redirectionata catre website-ul tau, iar tu platesti o suma predeterminata pentru acel click primit. Cu cat mai multe persoane dau click pe anunturile tale, cu atat creste traficul catre site-ul tau si cu atat mai mult cresc sansele tale de a vinde produsele sau serviciile promovate cu ajutorul campaniei Google Adwords.
Cum este gasit anuntul tau
Pentru ca anuntul tau sa apara pe paginile de rezultate ale Google, trebuie sa-ti alegi cuvintele cheie potrivite. De exemplu daca te-ai ocupa de vanzarea de laptop-uri ar trebui sa-ti alegi cuvinte cheie ca “laptop-uri ieftine”, “oferta laptop” s.a. in functie de gama de laptop-uri disponibila. Aceste cuvinte cheie ar trebui atasate la anunturile tale, si astfel ar fi accesate mult mai usor atunci cand acestea ar fi cautate pe Google. Asta ar insemna un succes instant pentru campania ta Google Adwords.
Cum sa gasesti cuvinte cheie
Cuvintele cheie pot fi gasite cu ajutorul anumitor unelte online care te pot ajuta sa determini ce cuvinte cheie sunt cele mai vanate si cele mai des folosite si potrivite pentru afacerea pentru care desfasori campania GoogleAdwords. Cu aceste unelte poti afla cum sa-ti optimizezi anunturile, poti afla care sunt alternativele cuvintelor cheie deja folosite, si astfel poti sa-ti maresti veniturile, reducand din costurile platite per click si marind sumele primite pe produsele sau serviciile promovate cu ajutorul campaniei Google Adwords.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu