Începeţi lucrul în trei paşi simpli
Acum, când v-aţi familiarizat într-o oarecare măsură cu programul de publicitate online oferit de Google şi cu modul în care acesta vă poate ajuta afacerea, iată cum îl puteţi încerca (fără obligaţii), în trei paşi simpli:
- creaţi un cont;
- creaţi primul anunţ;
- activaţi contul (şi introduceţi un cupon AdWords, dacă aveţi unul).
Crearea unui cont AdWords
Acest lucru nu durează decât câteva minute. Accesaţi https://adwords.google.ro şi faceţi clic pe Începeţi acum. Introduceţi o adresă e-mail, alegeţi o parolă, selectaţi un fus orar şi o monedă şi confirmaţi adresa e-mail. Acum sunteţi pregătit să treceţi la pasul următor: crearea primei dvs. campanii de anunţuri.
Aveţi nevoie de ajutor pentru crearea contului? Apelaţi-ne la 1-877-721-1738.
Puteţi crea oricând un cont AdWords nou accesând pagina principală AdWords lahttps://adwords.google.ro . Procesul de creare a contului va fi uşor diferit dacă utilizaţi deja alte produse Google sau dacă tocmai aţi început să utilizaţi Google.
Dacă utilizaţi deja alte produse Google
Dacă nu utilizaţi deja alte produse Google
Întâmpinaţi probleme?
Vezi și
Paşii următori
- Configurarea primei dvs. campanii.
- Doriţi să aflaţi mai multe noţiuni de bază despre AdWords? Consultaţi Ghidul nostru introductiv.
- Aflaţi mai multe despre motivele pentru care vă solicităm să confirmaţi contul printr-un mesaj text SMS sau printr-un apel vocal şi politica noastră de confidenţialitate privind numărul dvs. de telefon.
- Dacă aveţi un cod promoţional îl puteţi introduce în fila Facturare. Vedeţi informaţiile despre utilizarea unui cod promoţional.
Creaţi prima dvs. campanie de anunţuri
După ce aţi creat contul şi aţi confirmat adresa e-mail, veţi fi condus direct la pagina în care puteţi crea primul dvs. anunţ. - Aici aveţi prilejul de a vă dovedi creativitatea. Puteţi să alegeţi unde să apară anunţul dvs., să stabiliţi un buget, să scrieţi anunţul şi să alegeţi câteva cuvinte sau expresii (cuvinte cheie) care să afişeze anunţul dvs. alături de cel mai potrivit conţinut (anunţul dvs. poate apărea alături de rezultatele căutării Google sau pe site-uri web partenere, de exemplu).
- alegeţi unde poate apărea anunţul dvs.: puteţi alege pe ce site-uri web, în ce locaţii, în ce limbi şi pe ce tipuri de dispozitive (cum ar fi computere personale sau dispozitive smartphone) poate apărea anunţul dvs. Dacă nu vă simţiţi pregătit pentru a lua acum astfel de decizii, selectaţi numai opţiunile prestabilite.
- stabiliţi un buget: decideţi suma pe care sunteţi dispus să o plătiţi de fiecare dată când un utilizator face clic pe anunţul dvs. şi setaţi o sumă maximă pe care doriţi să o cheltuiţi zilnic;
- scrieţi un scurt anunţ: alegeţi un titlu şi redactaţi o scurtă descriere. De exemplu, dacă aveţi o patiserie în Constanţa, aţi putea alege un titlu ca „Patiserie Constanţa” şi o descriere cum ar fi „Plăcinte, ştrudele şi brioşe calde. Livrare gratuită în localitate”.
- alegeţi cuvintele cheie care pot ajuta afişarea anunţului alături de rezultatele căutării: anunţul dvs. poate apărea când utilizatorii caută pe Google utilizând cuvintele pe care le plasaţi în anunţ. În exemplul nostru, dacă un utilizator caută „plăcintă caldă în Constanţa”, acesta ar putea vedea anunţul dvs., cu titlul şi descrierea de mai sus şi însoţit de informaţiile de contact ale patiseriei dvs. În funcţie de opţiunile pe care le alegeţi, acesta ar putea să vadă, de asemenea, anunţul dvs. pe site-uri partenere Google de pe întregul web. Pentru a începe, alegeţi zece-douăsprezece cuvinte cheie, dar nu uitaţi că le puteţi modifica (sau puteţi adăuga altele noi) oricând mai târziu.
Activaţi contul şi trimiteţi un cod de cupon, dacă aveţi unul
În sfârşit, pentru a începe difuzarea anunţului, va trebui să introduceţi câteva informaţii de facturare esenţiale. Nu vă faceţi griji, nu veţi rămâne blocat la niciuna dintre opţiunile de aici - după cum am menţionat deja, puteţi reveni oricând pentru a întrerupe, modifica sau anula anunţul. Dacă aveţi un cupon AdWords, îl puteţi introduce la acest pas.
Pentru majoritatea conturilor, difuzarea anunţurilor dvs. poate începe imediat după ce introduceţi aceste informaţii. În decurs de trei ore, vă puteţi aştepta să vedeţi date în fila Campanii a contului dvs.
Programul de publicitate online Google. Prin AdWords, puteţi crea anunţuri online pentru a ajunge la persoane tocmai în momentul în care sunt interesate de produsele şi serviciile pe care le oferiţi.
- Google AdWords este un produs pe care-l puteţi utiliza pentru a vă promova afacerea, pentru a vă vinde produse sau servicii, pentru a creşte gradul de cunoaştere şi pentru a creşte volumul de trafic direcţionat către site-ul dvs.
- Conturile AdWords sunt gestionate online, prin urmare puteţi crea şi modifica o campanie de anunţuri în orice moment, inclusiv textul publicitar, setările şi bugetul.
- Nu există nicio cheltuială minimă impusă şi vă puteţi seta şi controla propriul buget. Puteţi alege destinaţiile în care să apară anunţul dvs. AdWords, puteţi să setaţi un buget convenabil pentru dvs. şi să măsuraţi cu uşurinţă impactul anunţului dvs.
Cea mai eficienta metoda de promovare online.
Adwords este un serviciu de publicitate platit furnizat de Google. Acest serviciu va permite sa cumparati cea mai buna publicitate orientata pe Cost-pe-Clic (CPC), care va va aduce cel mai mare numar de potentiali clienti.
Daca utilizati Google, a-ti observat in partea dreapta a ferestrei cu rezultatele cautarii, mici reclame scrise, care sunt in numar de 8 pe o pagina. Aceasta este serviciul de reclama platit Google Adwords. Ca o obtiune suplimentara, aceste reclame apar si pe alte site-uri cu care Google este asociat (dar sub diferite forme, specifice acelor motoare de cautare) cum sunt AOL, AskJeeves, EarthLink, Netscape...etc. De asemenea aceste reclame pot aparea si pe diferite site-uri particulare care folosesc un alt serviciu de reclama platit (dar de aceasta data sunteti dumneavoastra platit, pentru clicurile primite pe acestea) furnizat de Google care se numeste Google Adsense. Aceste optiuni suplimentare le puteti activa din setarile serviciului Google Adwords.
Google Adwords va permite sa va creati propria reclama. Alegeti cuvintele care sunt relevante pentru descrierea produsului dumneavoastra, si pentru care va aparea reclama dumneavoastra, atunci cand cineva le cauta pe Google. Veti plati doar cand cineva da click pe reclama. Pentru fiecare clic primit pe reclama dumneavoastra, va trebui sa platiti de la minim 5 centi pana la cat considerati ca trebuie sa platiti, pentru a aduce cat mai multi vizitatori. Dumneavoastra aveti controlul total asupra tuturor aspectelor campaniei publicitare initiate, iar rapoartele rezultatele afisate in timp real, va permit sa constatati cat de bine merge reclama. Este o cale relativ sigura de publicitate, tinand cont de faptul ca puteti seta un buget zilnic pentru fiecare campanie.
Un avantaj in utilizarea serviciului Google Adwords fata de alte motoare de cautare care ofera servicii Plata-Pe-Clic, cum ar fi Overture, este ca puteti introduce un URL pentru afisare si un alt URL pentru destinatie. Aceasta faciliteaza utilizarea linkurilor de afiliat, in campaniile publicitare. Un alt mare avantaj, este ca nu aveti nevoie de un site personal. Atunci cand cineva da clic pe reclama dumneavoastra este trimis direct pe site-ul comerciantului care vinde produsul la care faceti reclama, prin intermediul link-ului dumneavoastra de afiliat. Daca cineva cumpara produsul respectiv, dumneavoastra veti castiga un comision. Acest lucru nu este posibil pe Overture, deoarece acolo trebuie sa aveti propriul site.
Un alt avantaj al serviciului Google Adwords este algoritmul de calcul pentru pozitionarea reclamelor in fereastra cu rezultatele cautarii. El permite micilor afaceri sa concureze cu marile companii. Iata de ce pretul platit pentru un clic nu este singurul factor care contribue la calcularea pozitiei reclamei. Daca ar fi fost asa, doar marile companii care au bugete astronomice alocate pentru publicitate, si care-si permit sa plateasca zeci de dolari pe clic, ar fi obtinut pozitii superioare, iar pentru micile companii ar fi fost un teren interzis.
Training-ul Initiere in AdWords pentru a invata cum sa iti promovezi mai bine afacerea in mediul online. Vei fi introdus mai intai in promovarea online, unde vei afla tot ce trebuie sa stii despre motorul de cautare si reteaua de continut Google. Trainerul nostru te va familiariza cu interfata si structura contului de Adwords, explicandu-ti in acelasi timp beneficiile si caracteristicile programului. Vei invata cum sa creezi campanii AdWords potrivite firmei si produselor tale, pe baza caracteristicilor publicului tau tinta.
Mediul online reprezinta o piata de desfacere ajunsa la maturitate. Canalele de vanzare web sunt in foarte stransa legatura cu vizibilitatea pe motoarele de cautare. Promovarea prin campanii Google AdWords reprezinta modalitatea principala de generare imediata a acestei vizibilitati.
Initiere campanie Google AdWords
Cu o pondere de peste 90% din volumul total al cautarilor la nivel global si peste 98% din volumul total al cautarilor la nivel local, Google reprezinta sfantul Graal al oricarui cautator de juvaiere, al oricarui intreprinzator cu suficienta initiativa si determinare in afacerile online.Solutia? initiere campanie Google AdWords + promovare Google prin intermediul canalului de vizibilitate platita a acestui motor de cautare - canalul de linkuri sponsorizate Google.
Cu o pondere de peste 90% din volumul total al cautarilor la nivel global si peste 98% din volumul total al cautarilor la nivel local, Google reprezinta sfantul Graal al oricarui cautator de juvaiere, al oricarui intreprinzator cu suficienta initiativa si determinare in afacerile online.Solutia? initiere campanie Google AdWords + promovare Google prin intermediul canalului de vizibilitate platita a acestui motor de cautare - canalul de linkuri sponsorizate Google.
Promovare Google | Promovare prin campanii Google AdWords
Motoarele de cautare functioneaza prin indexarea si clasificarea informatiilor disponibile in world wide web (www): continut textual, imagini, video, pagini de site, bloguri, stiri, etc astfel incat, la interogarea unui utilizator (internaut) – prin cautarea unui cuvant sau a unei fraze – motorul de cautare sa returneze un set de rezultate cat mai relevante.
Motoarele de cautare functioneaza prin indexarea si clasificarea informatiilor disponibile in world wide web (www): continut textual, imagini, video, pagini de site, bloguri, stiri, etc astfel incat, la interogarea unui utilizator (internaut) – prin cautarea unui cuvant sau a unei fraze – motorul de cautare sa returneze un set de rezultate cat mai relevante.
Campanie anunturi platite Google
Google, ca si celelalte motoare de cautare, returneaza doua tipuri de rezultate pentru aceeasi cautare a unui utilizator (internaut): rezultatele naturale (SEO) si rezultatele platite (anunturi platite Google, inserate intr-o campanie Google AdWords – acest tip de campanie mai poate fi intalnita si sub denumirea de campanie de link-uri sponsorizate Google).
Rezultatele platite (anunturi platite Google) sunt afisate separat / distinct de rezultatele SEO in paginile de Google de raspuns (rezultate Google).
Google, ca si celelalte motoare de cautare, returneaza doua tipuri de rezultate pentru aceeasi cautare a unui utilizator (internaut): rezultatele naturale (SEO) si rezultatele platite (anunturi platite Google, inserate intr-o campanie Google AdWords – acest tip de campanie mai poate fi intalnita si sub denumirea de campanie de link-uri sponsorizate Google).
Rezultatele platite (anunturi platite Google) sunt afisate separat / distinct de rezultatele SEO in paginile de Google de raspuns (rezultate Google).
Rezultate relevante in prima pagina Google
Ordinea (pozitia) de afisare a acestor rezultate Google, atat pentru listarile SEO cat si pentru anunturile platite existente intr-o campanie Google AdWords, este data de modalitatea specifica de calculare a gradului de pertinenta (relevanta) a rezultatelor astfel incat, cele mai relevante sa fie returnate cu prioritate.
Ordinea (pozitia) de afisare a acestor rezultate Google, atat pentru listarile SEO cat si pentru anunturile platite existente intr-o campanie Google AdWords, este data de modalitatea specifica de calculare a gradului de pertinenta (relevanta) a rezultatelor astfel incat, cele mai relevante sa fie returnate cu prioritate.
Strategie AdWords | Segmentare campanie AdWords | Gestionare campanie AdWords | Prima pagina Google
O strategie AdWords profesionista, segmentarea corespunzatoare a contului de campanie Google AdWords urmata de initierea si gestionarea campaniei de anunturi platite de catre un specialist certificat Google AdWords vor avea intotdeuna acelasi rezultat: vizibilitate PREMIUM - rezultate de top in prima pagina Google!
Ce este Adwords? Cum sa postezi anunturi PPC pe Google
Publicitatea sau pay per click, cunoscuta si ca PPC, este o modalitatea de postare de anunturi pe Google si nu numai. Atunci cand doresti sa-ti faci publicitate pentru produsele sau serviciile de care te ocupi, ai optiunea de a merge pe site-uri ca Google Adwords si sa postezi link-uri sponsorizate care in vitor apar in paginile de rezultate ale Google atunci cand termenii din interiorul anunturilor sunt cautati. De asemenea ai posibilitatea de a alege ce pret sa platesti atunci cand cineva da click pe unul din anunturile postate in campaniile tale de publicitate Adwords si nu numai.
Ideea din spatele PPC
Atunci cand un potential client introduce un termen de cautare, denumit si cuvant cheie, in motorul de cautare Google si acest termen se potriveste cu cuvintele cheie pe care le-ai ales pentru anunturile tale din campania Google Adwords, anuntul tau apare in partea dreapta a paginii de rezultate, in zona link-urilor sponsorizate. Daca o persoana decide sa dea click pe unul din anunturile tale aceasta este redirectionata catre website-ul tau, iar tu platesti o suma predeterminata pentru acel click primit. Cu cat mai multe persoane dau click pe anunturile tale, cu atat creste traficul catre site-ul tau si cu atat mai mult cresc sansele tale de a vinde produsele sau serviciile promovate cu ajutorul campaniei Google Adwords.
Cum este gasit anuntul tau
Pentru ca anuntul tau sa apara pe paginile de rezultate ale Google, trebuie sa-ti alegi cuvintele cheie potrivite. De exemplu daca te-ai ocupa de vanzarea de laptop-uri ar trebui sa-ti alegi cuvinte cheie ca “laptop-uri ieftine”, “oferta laptop” s.a. in functie de gama de laptop-uri disponibila. Aceste cuvinte cheie ar trebui atasate la anunturile tale, si astfel ar fi accesate mult mai usor atunci cand acestea ar fi cautate pe Google. Asta ar insemna un succes instant pentru campania ta Google Adwords.
Cum sa gasesti cuvinte cheie
Cuvintele cheie pot fi gasite cu ajutorul anumitor unelte online care te pot ajuta sa determini ce cuvinte cheie sunt cele mai vanate si cele mai des folosite si potrivite pentru afacerea pentru care desfasori campania GoogleAdwords. Cu aceste unelte poti afla cum sa-ti optimizezi anunturile, poti afla care sunt alternativele cuvintelor cheie deja folosite, si astfel poti sa-ti maresti veniturile, reducand din costurile platite per click si marind sumele primite pe produsele sau serviciile promovate cu ajutorul campaniei Google Adwords.
Ideea din spatele PPC
Atunci cand un potential client introduce un termen de cautare, denumit si cuvant cheie, in motorul de cautare Google si acest termen se potriveste cu cuvintele cheie pe care le-ai ales pentru anunturile tale din campania Google Adwords, anuntul tau apare in partea dreapta a paginii de rezultate, in zona link-urilor sponsorizate. Daca o persoana decide sa dea click pe unul din anunturile tale aceasta este redirectionata catre website-ul tau, iar tu platesti o suma predeterminata pentru acel click primit. Cu cat mai multe persoane dau click pe anunturile tale, cu atat creste traficul catre site-ul tau si cu atat mai mult cresc sansele tale de a vinde produsele sau serviciile promovate cu ajutorul campaniei Google Adwords.
Cum este gasit anuntul tau
Pentru ca anuntul tau sa apara pe paginile de rezultate ale Google, trebuie sa-ti alegi cuvintele cheie potrivite. De exemplu daca te-ai ocupa de vanzarea de laptop-uri ar trebui sa-ti alegi cuvinte cheie ca “laptop-uri ieftine”, “oferta laptop” s.a. in functie de gama de laptop-uri disponibila. Aceste cuvinte cheie ar trebui atasate la anunturile tale, si astfel ar fi accesate mult mai usor atunci cand acestea ar fi cautate pe Google. Asta ar insemna un succes instant pentru campania ta Google Adwords.
Cum sa gasesti cuvinte cheie
Cuvintele cheie pot fi gasite cu ajutorul anumitor unelte online care te pot ajuta sa determini ce cuvinte cheie sunt cele mai vanate si cele mai des folosite si potrivite pentru afacerea pentru care desfasori campania GoogleAdwords. Cu aceste unelte poti afla cum sa-ti optimizezi anunturile, poti afla care sunt alternativele cuvintelor cheie deja folosite, si astfel poti sa-ti maresti veniturile, reducand din costurile platite per click si marind sumele primite pe produsele sau serviciile promovate cu ajutorul campaniei Google Adwords.
Paşii următori
Aflaţi mai multe detalii despre
- Crearea unui cont
- Crearea primului dvs. anunţ
- Cum funcţionează anunţurile
- Codurile cupoanelor AdWords
- Când începe difuzarea anunţurilor
- Unde pot apărea anunţurile dvs.
Economisiţi timp şi obţineţi ajutor de la un specialist calificat în programul AdWords.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu