Probleme legate de plăţi şi de taxe
Probleme legate de taxe
- De ce am fost taxat în afara ciclului de facturare?
- De ce în unele zile sunt taxat cu o sumă care depăşeşte bugetul meu zilnic?
- Când voi fi debitat automat pentru prima dată?
- Cum pot afla dacă o plată este în curs?
- De ce sunt difuzate în continuare anunţurile mele după ce plata automată a fost respinsă?
- De ce mi s-a emis o factură după ce am anulat difuzarea anunţurilor mele sau mi-am anulat contul?
- De ce a fost respinsă plata mea prin carte de credit sau debit? (Plăţi automate)
- De ce am fost taxat după ce am iniţiat o plată? (Numai plăţi automate)
Probleme legate de transferul de fonduri
- Cât durează un transfer de fonduri?
- Ce se întâmplă dacă pierd numărul de referinţă sau doresc să achit o altă sumă?
- Ce se întâmplă dacă am uitat să includ un număr de referinţă împreună cu plata?
- Cum mă pot asigura că Google primeşte transferul meu de fonduri?
- Cum pot transfera fonduri în contul meu AdWords? (Numai pentru Austria)
- Cum pot transfera fonduri în contul meu AdWords? (Numai pentru Danemarca)
- Cum pot transfera fonduri în contul meu AdWords? (Numai pentru Finlanda)
- Cum pot transfera fonduri în contul meu AdWords? (Numai pentru Suedia)
Probleme legate de cartea de credit
- Ce pot face dacă plata mea automată prin carte de credit sau de debit este refuzată?
- Ce se întâmplă daca plata efectuată cu ajutorul funcţiei Efectuaţi o plată nu reuşeşte? (Plăţi automate)
- Cum pot reactiva forma de plată?
- Cum pot ridica pragul de facturare?
- De ce nu pot elimina cartea mea de credit sau de debit? (Numai plăţi automate)
- Ce trebuie să fac dacă plata mea automată a fost refuzată?
- Ce este o autorizare de plată? (carte de credit)
- Cum pot verifica starea plăţii mele?
- Ce înseamnă că plata mea este în curs de autorizare?
- Pot utiliza mai multe forme de plată pentru a achita o plată automată refuzată?
- De ce a fost respinsă plata mea prin carte de credit sau debit? (Plăţi automate)
Probleme legate de facturarea lunară
- Cum pot controla costurile în cazul în care contul meu utilizează facturarea lunară?
- Cu cine trebuie să iau legătura în cazul în care consider că plata efectuată de mine prin cec sau transfer bancar s-a pierdut?
- Ce trebuie să fac dacă am ajustări neaplicate?
- Unde pot vedea plăţile neaplicate şi cum le pot aplica?
- De ce este diferită comanda în funcţie de buget efectivă de ceea ce am solicitat?
- De ce apar plăţile în mod diferit în fila Istoricul tranzacţiilor şi în fila Facturi?
- De ce nu corespund datele din rapoartele contului meu cu sumele de pe facturile mele lunare?
- Cât timp este necesar pentru actualizarea soldului meu AdWords după efectuarea unei plăţi? Unde îl pot vedea?
- De ce se află informaţiile contului meu de facturare în aşteptarea verificării sau a aprobării?
- Utilizez comenzi în funcţie de buget. De ce nu sunt difuzate anunţurile mele?
- Linkul dintr-un e-mail referitor la facturare a expirat. De ce?
- De ce sunt diferite statisticile din fila Campanie de cele din pagina Rezumatul facturării?
- Cum interacţionează bugetele zilnice ale campaniei cu comanda în funcţie de buget?
Probleme legate de contul bancar (debit direct)
- Cum tipăresc şi trimit autorizarea mea de debitare?
- Cum pot ridica pragul de facturare?
- Ce trebuie să fac dacă plata mea automată a fost refuzată?
- Ce se întâmplă daca plata efectuată cu ajutorul funcţiei Efectuaţi o plată nu reuşeşte? (Plăţi automate)
- De ce a fost respinsă plata mea prin carte de credit sau debit? (Plăţi automate)
- Why did my test deposit fail? (Numai S.U.A.)
- Cât va dura procesarea autorizării mele de debitare?
- Pot utiliza mai multe forme de plată pentru a achita o plată automată refuzată?
- Cum pot verifica starea plăţii mele?
Vezi și
Probleme legate de plăţi şi de taxe
Probleme legate de taxe
- De ce am fost taxat în afara ciclului de facturare?
- De ce în unele zile sunt taxat cu o sumă care depăşeşte bugetul meu zilnic?
- Când voi fi debitat automat pentru prima dată?
- Cum pot afla dacă o plată este în curs?
- De ce sunt difuzate în continuare anunţurile mele după ce plata automată a fost respinsă?
- De ce mi s-a emis o factură după ce am anulat difuzarea anunţurilor mele sau mi-am anulat contul?
- De ce a fost respinsă plata mea prin carte de credit sau debit? (Plăţi automate)
- De ce am fost taxat după ce am iniţiat o plată? (Numai plăţi automate)
Probleme legate de transferul de fonduri
- Cât durează un transfer de fonduri?
- Ce se întâmplă dacă pierd numărul de referinţă sau doresc să achit o altă sumă?
- Ce se întâmplă dacă am uitat să includ un număr de referinţă împreună cu plata?
- Cum mă pot asigura că Google primeşte transferul meu de fonduri?
- Cum pot transfera fonduri în contul meu AdWords? (Numai pentru Austria)
- Cum pot transfera fonduri în contul meu AdWords? (Numai pentru Danemarca)
- Cum pot transfera fonduri în contul meu AdWords? (Numai pentru Finlanda)
- Cum pot transfera fonduri în contul meu AdWords? (Numai pentru Suedia)
Probleme legate de cartea de credit
- Ce pot face dacă plata mea automată prin carte de credit sau de debit este refuzată?
- Ce se întâmplă daca plata efectuată cu ajutorul funcţiei Efectuaţi o plată nu reuşeşte? (Plăţi automate)
- Cum pot reactiva forma de plată?
- Cum pot ridica pragul de facturare?
- De ce nu pot elimina cartea mea de credit sau de debit? (Numai plăţi automate)
- Ce trebuie să fac dacă plata mea automată a fost refuzată?
- Ce este o autorizare de plată? (carte de credit)
- Cum pot verifica starea plăţii mele?
- Ce înseamnă că plata mea este în curs de autorizare?
- Pot utiliza mai multe forme de plată pentru a achita o plată automată refuzată?
- De ce a fost respinsă plata mea prin carte de credit sau debit? (Plăţi automate)
Probleme legate de facturarea lunară
- Cum pot controla costurile în cazul în care contul meu utilizează facturarea lunară?
- Cu cine trebuie să iau legătura în cazul în care consider că plata efectuată de mine prin cec sau transfer bancar s-a pierdut?
- Ce trebuie să fac dacă am ajustări neaplicate?
- Unde pot vedea plăţile neaplicate şi cum le pot aplica?
- De ce este diferită comanda în funcţie de buget efectivă de ceea ce am solicitat?
- De ce apar plăţile în mod diferit în fila Istoricul tranzacţiilor şi în fila Facturi?
- De ce nu corespund datele din rapoartele contului meu cu sumele de pe facturile mele lunare?
- Cât timp este necesar pentru actualizarea soldului meu AdWords după efectuarea unei plăţi? Unde îl pot vedea?
- De ce se află informaţiile contului meu de facturare în aşteptarea verificării sau a aprobării?
- Utilizez comenzi în funcţie de buget. De ce nu sunt difuzate anunţurile mele?
- Linkul dintr-un e-mail referitor la facturare a expirat. De ce?
- De ce sunt diferite statisticile din fila Campanie de cele din pagina Rezumatul facturării?
- Cum interacţionează bugetele zilnice ale campaniei cu comanda în funcţie de buget?
Probleme legate de contul bancar (debit direct)
- Cum tipăresc şi trimit autorizarea mea de debitare?
- Cum pot ridica pragul de facturare?
- Ce trebuie să fac dacă plata mea automată a fost refuzată?
- Ce se întâmplă daca plata efectuată cu ajutorul funcţiei Efectuaţi o plată nu reuşeşte? (Plăţi automate)
- De ce a fost respinsă plata mea prin carte de credit sau debit? (Plăţi automate)
- Why did my test deposit fail? (Numai S.U.A.)
- Cât va dura procesarea autorizării mele de debitare?
- Pot utiliza mai multe forme de plată pentru a achita o plată automată refuzată?
- Cum pot verifica starea plăţii mele?
Vezi și
Ce este suma datorată ?
Suma datorată este valoarea tuturor costurilor pentru care aţi fost facturat, minus plăţile aplicate. Când examinaţi Suma datorată, reţineţi următoarele:
- Costurile nu vor fi reflectate aici dacă acestea s-au acumulat în luna în curs. Motivul este că nu aţi fost facturat pentru acestea încă. Aceasta înseamnă că nu trebuie încă achitate.
- Fiecare factură are o dată a scadenţei diferită, însă toate trebuie achitate imediat ce sunt emise. Factura este restantă dacă nu aţi achitat suma facturată în întregime înaintea datei scadenţei.
- O plată reduce suma datorată numai după ce este asociată anumitor facturi. Dacă nu ne putem da seama care sunt plăţile ce corespund unei facturi, plăţile vor fi considerate „neaplicate”. Până când nu aflăm unde trebuie să le aplicăm, nu putem reduce suma datorată.
Plata pentru AdWords
Aveţi la dispoziţie multe opţiuni în ceea ce priveşte plata pentru AdWords. Trebuie însă să reţineţi numai două lucruri atunci când setaţi informaţiile de facturare:
- Cum plătiţi (setările de plată): acesta este modul în care efectuaţi plăţi. În cadrul programului AdWords, puteţi efectua plăţi înainte de afişarea anunţurilor (plăţi manuale) sau după afişarea anunţurilor, în mod automat (plăţi automate). Anumiți utilizatori sunt eligibili şi pentru o linie de credit Google (facturare lunară).
- Forma de plată: aceasta este forma de plată utilizată pentru a achita costurile, cum ar fi o carte de credit sau de debit. Forma de plată ar putea fi una disponibilă numai în ţara dvs. şi în moneda pe care aţi selectat-o pentru contul dvs.
După cum ştiţi, în programul AdWords nu există cheltuieli minime impuse. Deşi poate exista o valoare minimă pentru tranzacţie în momentul în care efectuaţi o plată manuală (10 USD în S.U.A.), dvs. deţineţi controlul complet asupra sumei maxime pe care doriţi să o cheltuiţi.
Citiţi mai departe pentru a afla informaţii despre fiecare setare de plată, despre formele de plată şi sfaturi pentru acestea.
Cum plătiţi (setări de plată)
Faceţi clic pe unul dintre linkurile de mai jos pentru a afla mai multe despre fiecare setare de plată.
Plăţile automate (plătiţi după difuzarea anunţurilor)
Plăţile manuale (plătiţi înaintea difuzării anunţurilor)
Facturarea lunară (plata cu ajutorul unei linii de credit)
Forme de plată
O formă de plată poate fi reprezentată de o carte de credit sau de debit, de un cont bancar sau de un transfer de fonduri către Google. Fiecare ţară oferă diferite modalităţi de plată, aşadar consultaţi formele de plată disponibile în ţara dvs.
Sfaturi
- Dacă setaţi pentru prima dată informaţii de plată şi utilizaţi contul bancar pentru a efectua plăţi, puteţi alege să utilizaţi o carte de credit în timp ce se efectuează verificarea contului dvs. bancar. În acest fel, anunţurile dvs. vor fi difuzate imediat. După verificarea contului bancar, îl veţi putea desemna drept formă de plată principală.
- Dacă nu doriţi ca anunţurile să fie difuzate imediat după procesarea unei plăţi manuale, întrerupeţi campaniile.
- Pentru a afla cerinţele privind tranzacţiile minime pentru o anumită monedă şi o anumită ţară, accesaţi identificatorul opţiunilor de plată .
Paşii următori
- Aflaţi mai multe despre plăţile manuale, plăţile automate sau facturarea lunară
- Aflaţi mai multe despre ceea ce determină crearea unei facturi (pragul de facturare)
- Vedeţi formele de plată disponibile în ţara dvs.
- Schimbaţi setarea de plată
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu