Unde pot apărea anunţurile dvs. în Reţeaua de display Google
Dacă alegeţi să difuzaţi campanii în Reţeaua de display Google, anunţurile dvs. pot apărea pe o gamă vastă de site-uri partenere şi site-uri Google, printre care se numără Google Finance, Gmail, Blogger şi YouTube şi care afişează anunţuri AdWords. Această reţea include, de asemenea, site-uri mobile şi aplicaţii care afişează anunţuri (numite şi site-uri mobile pentru anunţuri grafice).
Reţeaua de display vă poate ajuta să creaţi legături cu clienţii pe mai mult de 1 milion de site-uri din întreaga lume. Puteţi să afişaţi anunţurile pentru utilizatori atunci când aceştia accesează, de exemplu, site-urile sau blogurile de ştiri preferate.
Reţeaua de display Google acoperă peste 83% dintre utilizatorii unici de internet din întreaga lume (sursa: Planificatorul de anunţuri DoubleClick), printre care se numără persoane din peste 100 de ţări, care vorbesc peste 20 de limbi. Cu toate acestea, dvs. deţineţi în continuare controlul asupra direcţionării anunţurilor:
Puteţi creşte sau reduce oricând aria de acoperire schimbând ţările sau regiunile vizate de campanii. Anunţurile dvs. apar:- pe site-uri din Reţeaua de display pe baza setărilor privind locaţiile din campanie;
- puteţi alege anumite site-uri unde doriţi să apară anunţurile, precum şi site-uri pe care doriţi să împiedicaţi apariţia acestora;
- puteţi alege anumite tipuri de segmente de public la care să ajungeţi cu ajutorul anunţurilor.
Vezi și
Unde pot apărea anunţurile dvs. şi cine le poate vedea pe baza metodelor dvs. de direcţionare
După ce decideţi că doriţi să afişaţi anunţurile în Reţeaua de display, puteţi comunica programului AdWords unde doriţi să apară acestea sau ce public doriţi să acoperiţi alegând opţiuni dintre aceste metode de direcţionare:
- cuvinte cheie: anunţurile apar în Reţeaua de display pe baza listei de cuvinte cheie. În cazul paginilor din Reţeaua de display, Google utilizeazădirecţionarea în funcţie de context pentru a asocia cuvintele cheie unor materiale din paginile web. Aflaţi detalii despre alegerea cuvintelor cheie potrivite pentru anunţurile dvs.;
- destinaţii de plasare: anunţurile dvs. pot apărea pe site-uri sau destinaţii de plasare alese de dvs. (acestea poartă numele de „destinaţii de plasare gestionate”) din Reţeaua de display. Aflaţi mai multe despre alegerea destinaţiilor de plasare pentru anunţuri.
De asemenea, puteţi permite platformei Google să afişeze anunţurile dvs. pe site-urile cele mai relevante pentru produsele şi serviciile dvs. (acestea poartă numele de „destinaţii de plasare”).
Anunţurile pot apărea în destinaţii de plasare automate sau gestionate numai dacă site-urile fac parte din Reţeaua de display. Această reţea conţine atât site-uri disponibile prin Google AdSense, cât şi site-uri ale editorilor DoubleClick Ad Exchange;
- segmente de public: anunţurile dvs. apar pentru anumite segmente de public din Reţeaua de display. Puteţi ajunge la utilizatorii care au accesat site-ul dvs. în trecut prin crearea unei campanii de remarketing sau prin vizarea clienţilor interesaţi de anumite categorii, prin adăugarea în campanie a unor categorii de interese. Aflaţi mai multe despre acoperirea segmentelor de public dorite;
- subiecte: anunţurile dvs. apar în mai multe pagini referitoare la un anumit subiect. Google utilizează direcţionarea în funcţie de context, asemenea cuvintelor cheie, pentru a asocia anunţul dvs. paginilor relevante referitoare la subiectele alese. „Subiecte” este un termen AdWords care desemnează anumite teme sau categorii, cum ar fi agricultura sau muzica. Dacă doriţi să vizaţi pagini care conţin anumite materiale, puteţi selecta unul sau mai multe subiecte, astfel încât anunţurile dvs. să apară în paginile referitoare la acele subiecte. Aflaţi mai multe despre alegerea subiectelor pentru direcţionarea anunţurilor;
- dispozitive mobile: anunţurile dvs. pot apărea clienţilor care accesează site-uri din Reţeaua de display de pe dispozitive mobile cu browsere de internet complete, cum ar fi dispozitivele iPhone sau Android. De asemenea, anunţurile dvs. pot apărea în aplicaţiile mobile, care sunt considerate parte a Reţelei de display Google. Aflaţi cum puteţi să afişaţi anunţurile pe aceste dispozitive de ultimă generaţie.
Reţineţi
Anunţurile din Reţeaua de display apar pe site-uri şi în pagini web, nu în paginile cu rezultate ale căutării. Ca atare, dacă doriţi să difuzaţi anunţurile numai pe Căutarea Google, de exemplu, va trebui să alegeţi setarea pentru campanie „Căutarea Google”.Limitele contului AdWords
Iată limitele pentru un cont AdWords:
- 10.000 de campanii (inclusiv campaniile active şi cele întrerupte);
- 20.000 de grupuri de anunţuri în fiecare campanie;
- 5.000 de cuvinte cheie în fiecare grup de anunţuri;
- 300 de anunţuri grafice în fiecare grup de anunţuri (inclusiv anunţurile imagine);
- 4.000.000 de anunţuri active sau întrerupte în fiecare cont;
- 3 milioane de cuvinte cheie în fiecare cont;
- 10.000 de zone vizate (vizate şi excluse) pentru fiecare campanie, inclusiv până la 500 de zone vizate de proximitate pentru fiecare campanie*
- 100.000 de extensii la anunţuri active în fiecare cont;
- 1,3 milioane de trimiteri către extensiile la anunţuri pentru fiecare cont**.
Majoritatea agenţilor de publicitate nu ating această limită. Cea mai eficientă organizarea multor conturi se face prin crearea unei campanii şi a mai multor grupuri de anunţuri în cadrul campaniei respective, precum şi prin crearea a două sau trei anunţuri şi a 10 - 35 de cuvinte cheie în fiecare grup de anunţuri. Aflaţi mai multe despre structurarea conturilor.
Dacă grupurile de anunţuri sunt aproape de atingerea limitei pentru cuvintele cheie, vom introduce o notificare în contul dvs. Aflaţi mai multe despre limitele pentru cuvinte cheie şi modul de creare a unei liste eficiente de cuvinte cheie.
*Se aplică limite de direcţionare în funcţie de locaţie pentru AdWords.ro şi AdWords API. Reţineţi că Editorul AdWords nu acceptă încă noile limite de direcţionare în funcţie de locaţie. Limitele de direcţionare în funcţie de locaţie în Editorul AdWords sunt de 300 de locaţii vizate şi 300 de locaţii excluse.
** De exemplu, să presupunem că aveţi o campanie care utilizează o extensie pentru sitelink. Apoi adăugaţi alte trei campanii, fiecare afişând aceeaşi extensie pentru sitelink. În acest caz, contul dvs. are patru trimiteri către o singură extensie la anunţ activă.
** De exemplu, să presupunem că aveţi o campanie care utilizează o extensie pentru sitelink. Apoi adăugaţi alte trei campanii, fiecare afişând aceeaşi extensie pentru sitelink. În acest caz, contul dvs. are patru trimiteri către o singură extensie la anunţ activă.
Este posibil ca anunţurile dvs. să nu fie difuzate, deoarece nu aţi introdus detaliile de plată. Accesaţi-vă contul pentru a finaliza configurarea modalităţii de plată dacă încă nu aţi făcut acest lucru
Alegeţi setările pentru reţea
Setările pentru reţea pe care le alegeţi pentru campania dvs. stabilesc locurile în care apar anunţurile dvs., precum şi gradul de control pe care îl aveţi asupra destinaţiilor în care apar acestea.
Unde pot apărea anunţurile dvs. şi cum trebuie să le direcţionaţi
În funcţie de tipul anunţurilor pe care le aveţi, puteţi alege dintre următoarele opţiuni:
- Căutare Google: afişaţi anunţuri text şi anunţuri care afişează produse atunci când utilizatorii caută pe Google;
- Reţeaua de căutare Google: afişaţi anunţuri când utilizatorii efectuează căutări pe Google sau pe alte site-uri Google cum ar fi Hărţi Google, Cumpărături Google şi Google Căutare de imagini, precum şi pe site-urile de căutare partenere Google, cum ar fi AOL. Site-urile din această reţea afişează în principal anunţuri text, dar Google Căutare de imagini poate include, de asemenea, anunţuri imagine, iar Căutare Google poate difuza anunţuri care afişează produse;
- Reţeaua de display Google: afişează anunţuri text, imagine, anunţuri media îmbogăţite şi anunţuri video pe YouTube şi pe alte site-uri Google cum ar fi Gmail şi pe un grup de site-uri partenere cu Google, cum ar fi The New York Times.
La selectarea setărilor pentru reţea, puteţi alege, de asemenea, modul în care doriţi să fie direcţionate anunţurile:
- permiteţi companiei Google să direcţioneze anunţurile în mod automat: dacă selectaţi „Toate site-urile disponibile”, Google realizează corespondenţa dintre cuvintele dvs. cheie şi căutările relevante efectuate pe Google şi în Reţeaua de căutare Google, precum şi pentru conţinutul relevant de pe site-urile din Reţeaua de display. Le recomandăm această opţiune agenţilor de publicitate noi;
- efectuaţi propriile dvs. alegeri: când selectaţi „Doresc să aleg”, veţi avea mai mult control asupra destinaţiilor în care apar anunţurile dvs. După ce selectaţi această opţiune, puteţi alege să difuzaţi anunţurile numai pe Google, în Reţeaua de căutare, în Reţeaua de display sau într-o combinaţie a acestora.
Încercaţi setări de reţea diferite
Doresc să aleg
Cum puteţi să modificaţi setările pentru reţea
După ce aţi luat o decizie în legătură cu setările pentru reţea adecvate pentru campania dvs., în funcţie de locurile în care doriţi să apară anunţurile dvs., accesaţi fila Setări a contului dvs. AdWords pentru a selecta setările dvs. pentru reţea:
- Conectaţi-vă la contul dvs. AdWords la adresa http://adwords.google.ro .
- Creaţi sau selectaţi o campanie:
- în cazul în care creaţi o campanie nouă, faceţi clic pe Creaţi prima dvs. campanie (veţi vedea acest buton dacă vă aflaţi în situaţia de a crea prima campanie) sau pe butonul + Campanie nouă din filaCampanii. Puteţi modifica setările dvs. pentru reţea în această pagină.
Alegeţi suma licitată şi bugetul
Pentru a difuza anunţurile dvs. pe Google, va trebui să alegeţi un buget adecvat pentru campanie şi sume licitate la nivel de grup de anunţuri corespunzătoare. Un bugetstabileşte o limită de taxare pentru o campanie individuală şi, prin urmare, ar trebui să fie o sumă pe care să fiţi dispus să o cheltuiţi zilnic (sau să o vedeţi pe factura lunară a cardului de credit, dacă înmulţiţi bugetul cu 30,4, care este numărul mediu de zile dintr-o lună). Costurile dvs. reale pot fi mai mici, în funcţie de modul în care vă gestionaţi sumele licitate.
Suma licitată reprezintă suma pe care sunteţi dispus să o cheltuiţi pentru fiecare clic. Prin gestionarea sumelor licitate, puteţi influenţa volumul de trafic primit de anunţurile dvs., precum şi rentabilitatea investiţiei pe care acestea o generează. Dacă setaţi sume licitate mai ridicate, campania dvs. va primi probabil mai mult trafic, cheltuind însă mai mulţi bani. Cu sume licitate mai mici, campania dvs. îşi va îmbunătăţi probabil rentabilitatea investiţiei, dar va primi un număr mai mic de clicuri şi conversii.
Vă prezentăm în continuare paşii pentru setarea sumei licitate şi a bugetului pentru o campanie nouă, precum şi modul în care puteţi estima suma pe care o veţi cheltui.
Paşii de urmat pentru setarea licitării şi a bugetului pentru o campanie nouă
- Conectaţi-vă la contul dvs. AdWords la adresa http://adwords.google.ro .
- Faceţi clic pe fila Campanii.
- În Toate campaniile online, faceţi clic pe butonul +Campanie nouă din această fereastră.
- În secţiunea Licitare şi buget din setările campaniei dvs., selectaţi o opţiune de licitare. Dacă alegeţi opţiunea „manual”, introduceţi şi o Sumă licitată;
- Pentru Buget, suma pe care o introduceţi trebuie să fie una pe care să fiţi dispus să o cheltuiţi în medie pentru campania dvs. în fiecare zi pe parcursul unei luni.
- Faceţi clic pe Salvaţi şi continuaţi (în următoarea pagină cu setări, vi se va solicita să creaţi şi să salvaţi grupul de anunţuri).
- Puteţi modifica oricând opţiunea de licitare şi bugetul revenind la fila Setăria campaniei.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu