- Compania sa obtina un venit net de 80.000 USD pe an
- Sa sporim veniturile din vinzari la 150.000 USD pana la l iulie, oferind o varianta
de lux a produsului nostru.
- Sa reducem costurile de proiectare cu 30.000 USD pina in februarie, prin introdu
cerea proiectarii asistate de computer.
- Sa crestem veniturile cu 200.000 USD pina la sfirsitul anului, prin extinderea afa
cerii si in Ucraina.
- Sa reducem costurile operationale cu 25.000 USD pina in iunie, prin introducerea
mui nou sistem de computere.
- Sa sporim veniturile cu 20.000 USD pina la l martie, prin oferirea a doua carti noi.
- Sa sporim vinzarile cu 100.000 USD, prin reclama in ziarele nationale.
- Compania sa obtina venituri anuale cu 10% mai mari decit anul precedent
- Sa reducem costurile de productie cu 1.000.000 USD, prin inlocuirea materialelor
sintetice cu materiale naturale.
- Sa reducem costurile vinzarilor cu 400.000 USD, prin consolidarea districtelor de
lord si de est.
- Sa reducem costurile operationale cu 650.000 USD, prin inchiderea operatiunii din
Irasov.
- Pastrarea cotei de piata de 30% - 40%
- Sa reducem cota de piata cu 2%, prin cresterea pretului cu 13%.
- Sa crestem cota de piata, prin deschiderea in octombrie a unui birou in Cluj.
- Sa crestem cota de piata cu l %, prin reducerea pretului cu 200 USD.
- Obtinerea prezentei pe piata Sud-Americana
- Sa introducem produse pe aceasta piata, printr-un program de prezentare a acestora
i principalele orase.
- Sa lansam un program de relatii publice, prin intermediul unor organizatii din comu-
itate.
- Sa sporim veniturile din vinzari la 150.000 USD pana la l iulie, oferind o varianta
de lux a produsului nostru.
- Sa reducem costurile de proiectare cu 30.000 USD pina in februarie, prin introdu
cerea proiectarii asistate de computer.
- Sa crestem veniturile cu 200.000 USD pina la sfirsitul anului, prin extinderea afa
cerii si in Ucraina.
- Sa reducem costurile operationale cu 25.000 USD pina in iunie, prin introducerea
mui nou sistem de computere.
- Sa sporim veniturile cu 20.000 USD pina la l martie, prin oferirea a doua carti noi.
- Sa sporim vinzarile cu 100.000 USD, prin reclama in ziarele nationale.
- Compania sa obtina venituri anuale cu 10% mai mari decit anul precedent
- Sa reducem costurile de productie cu 1.000.000 USD, prin inlocuirea materialelor
sintetice cu materiale naturale.
- Sa reducem costurile vinzarilor cu 400.000 USD, prin consolidarea districtelor de
lord si de est.
- Sa reducem costurile operationale cu 650.000 USD, prin inchiderea operatiunii din
Irasov.
- Pastrarea cotei de piata de 30% - 40%
- Sa reducem cota de piata cu 2%, prin cresterea pretului cu 13%.
- Sa crestem cota de piata, prin deschiderea in octombrie a unui birou in Cluj.
- Sa crestem cota de piata cu l %, prin reducerea pretului cu 200 USD.
- Obtinerea prezentei pe piata Sud-Americana
- Sa introducem produse pe aceasta piata, printr-un program de prezentare a acestora
i principalele orase.
- Sa lansam un program de relatii publice, prin intermediul unor organizatii din comu-
itate.
Vezi și
- Sa facem reclama, punind accent pe preturile reduse ale produselor noastre.
- Sondajele sa releve ca 80% din populatie cunoaste produsele noastre
- Sa facem reclama trimestriala companiei si produselor sale in reviste cu larga cir
culatie.
- Sa initiem un program de reduceri de preturi pentru studenti si sa comunicam acest
lucru.
- Toate fabricile noastre sa se alinieze la standardele de protectie fata de
poluarea apei si aerului
- Reducerea poluarii apei la fabrica Northern cu 20% pina la 30 martie, prin imple
mentarea unui nou echipament de filtrare.
- Concentrarea intregii productii la fabrica Northern si inchiderea fabricii Southern.
- Instalarea de filtre pentru cosurile de fum in trei fabrici, pina la 30 septembrie.
- Vom produce in tarile care ne ofera cel mai ridicat nivel de calitate,
la costuri acceptabile
- Elaborarea unui program de evaluare a calitatii si implementarea lui in toate fabricile
noastre pina la l mai.
- Transmiterea de cereri fabricilor furnizoare pentru ca acestea sa ne inainteze, pina la
l aprilie, planurile de management al calitatii.
- Elaborarea unor studii asupra impactului costurilor inchiderii unor fabrici pina la l
septembrie.
- Elaborarea unor studii asupra impactului costurilor intreruperii aprovizionarii de la
unii furnizori pina la l septembrie.
- Vom produce numai in Moldova
- Elaborarea unor studii de impact al costurilor inchiderii fabricilor straine pina la l
septembrie.
- Elaborarea unui plan de vinzare a fabricii din Kiev pina la 31 iulie.
- Toti angajatii potentiali vor fi tratati in mod egal, fara diferente de religie, rasa,
sex sau origine etnica
- Sa ne asiguram ca toate anunturile pentru posturi libere mentioneaza ca toti candidatii vor fi tratati in mod egal.
- Sa ne asiguram ca procedurile interne de plata si de promovare nu permit discri
minarea.
- Toti angajatii vor fi platiti proportional cu contributia lor in organizatie
- Pregatirea fisei cu atributii pentru toate posturile pina la 15 iunie.
- Desfasurarea unui sondaj al salariilor pentru a compara nivelurile de salarizare in trei
economii libere diferite.
Functiile
Functiile sunt activitatile care trebuie desfasurate pentru atingerea unui obiectiv. De rjbicei, ele sunt formulate intr-un mod care prezinta mai curind CE trebuie facut, decit CUM trebuie facut. Dupa ce toate functiile au fost descrise, cele similare se grupeaza la an loc si se evalueaza tehnologiile disponibile pentru a putea hotari activitatile. Scopul icestor hotariri este de a obtine cel mai bun echilibru intre costuri, calitate si controlul isupra operatiunilor. Pentru luarea acestor hotariri, este utila identificarea si interpretarea raspunsurilor la urmatoarele intrebari:
- Functia poate fi realizata in interiorul companiei sau prin sub-contractare de catre
cineva din exterior?
- Este bine ca productia sa se desfasoare in tara de origine sau in strainatate?
- Functia trebuie executata de o masina sau de unul sau mai multi oameni?
- Daca trebuie executata de oameni, ce calificari trebuie sa aiba acestia?
-Poate fi executata de personalul existent sau trebuie angajat personal nou?
- Trebuie executata Ia fiecare punct de operatie sau la centru?
- Pentru ca functia sa fie executata efectiv si eficient sunt necesare noi cladiri, echipa
mente, masini?
In cele ce urmeaza sunt prezentate unele dintre scopurile si obiectivele de mai sus, cu ma sau mai multe dintre functiile care trebuie executate:
Scop: Obtinerea veniturilor nete de 80.000 USD pe an
Obiectiv:
Cresterea veniturilor din vinzari cu 200.000 USD pina la sfirsitul anului, prin extinderea operatiunilor si in Ucraina
Functii:
Sondaje in diverse orase din Ucraina pentru a determina interesul populatiei Deschiderea unei filiale in Kiev
Reclama la produse in publicatiile locale din toate orasele selectate
Desfasurarea unei vinzari inaugurale festive, pentru a familiariza clientii cu produsele
Obiectiv:
Reducerea corturilor operationale cu 25000USD, prin introducerea unui sistem nou de computere, pina la 30 iunie
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu