- Publicitatea autogestionată (AdWords)Puteţi utiliza contul AdWords existent pentru a direcţiona anunţuri către pagini YouTube, prin intermediul Reţelei de conţinut Google. Anunţurile au un preţ competitiv şi bazat pe modelul de licitaţie AdWords existent. Puteţi alege fie destinaţiile de plasare automate, fie destinaţiile de plasare gestionate. Aproape orice format de anunţ AdWords (imagine, video, text) poate apărea în, pe sau alături de conţinutul video, în paginile YouTube. (Acest lucru se întâmplă cu excepţia anunţurilor AdWords InVideo, care sunt disponibile numai pentru conturile gestionate şi care apar pe toate site-urile editorilor video, în afară de YouTube, deoarece YouTube oferă propriul format InVideo.)Destinaţiile de plasare automate şi direcţionarea în funcţie de contextAtunci când utilizaţi pentru campaniile dvs. direcţionarea către destinaţii de plasare automate, noi vom utiliza direcţionarea în funcţie de context cu scopul de a distribui automat anunţurile dvs. în Reţeaua de conţinut. Site-ul YouTube este inclus în reţea. Anunţurile dvs. pot sau nu să apară pe YouTube şi vor apărea numai dacă sunt relevante pentru conţinutul din pagina YouTube.Destinaţiile de plasare gestionatePuteţi alege anumite destinaţii de plasare pentru a controla locurile unde apar anunţurile dvs. în, pe sau alături de materiale de pe YouTube. Puteţi face acest lucru în două moduri:
- Puteţi adăuga domeniul sau categoriile YouTube ca destinaţii de plasare
- sau puteţi plasa anunţurile în toate destinaţiile de plasare video din Reţeaua de conţinut. Aici vor fi incluse destinaţii de plasare video din reţeaua de conţinut disponibile pe YouTube, precum şi cele disponibile la toţi ceilalţi parteneri reprezentaţi de editori video).
- Conturile gestionateDacă aveţi un cont gestionat sau dacă sunteţi pregătit să achiziţionaţi inventar pe bază de contract, ce presupune un grad mai ridicat de angajament, este posibil să aveţi la dispoziţie opţiuni suplimentare de destinaţii de plasare, în funcţie de necesităţile şi de bugetul dvs. pentru publicitate.Echipa noastră de vânzări vă poate ajuta să creaţi şi să gestionaţi conturi AdWords, precum şi să vizaţi cu acestea paginile YouTube. Inventarul de vânzări disponibil aici este diferit de cel oferit de vânzările directe de anunţuri YouTube şi de cel disponibil prin intermediul conturilor AdWords autogestionate.
Vezi și
YouTube
- Publicitatea autogestionată (Promoted Videos)De asemenea, puteţi crea un cont Promoted Videos autogestionat, amplasat într-o poziţie de vârf a sistemului AdWords şi care utilizează modelul de tarifare AdWords. Veţi conecta conturile YouTube şi AdWords pentru a difuza un videoclip promovat. Promoted Videos reprezintă un format de anunţuri caracteristic site-ului YouTube, care promovează un videoclip YouTube existent cu o imagine, un text publicitar şi cuvinte cheie. Aceste anunţuri apar în dreptul rezultatelor căutării pe YouTube. După ce fac clic pe anunţ, utilizatorii vor accesa pagina de videoclip de pe YouTube la care se face trimitere.
- Vânzări directe de anunţuri YouTube Puteţi achiziţiona inventar de anunţuri pe bază de contract, prin intermediul vânzărilor de anunţuri YouTube. Tarifarea pentru formatele de anunţuri YouTube are la bază cheltuieli prestabilite cu angajamente de costuri mai ridicate şi un model de rezervare bazat pe afişări. Inventarul de vânzări disponibil aici este diferit de cel oferit pentru conturile gestionate AdWords şi de cel disponibil prin intermediul conturilor YouTube Promoted Videos.Deşi YouTube oferă propriile soluţii de publicitate unice, una dintre ele este utilizată în comun cu AdWords: formatul pentru anunţuri InVideo (anunţ Flash suprapus animat). Acest format este identic cu cel al anunţurilor InVideo Google AdWords.Cu toate acestea, versiunea YouTube a formatului de anunţ InVideo poate fi însoţită de un banner anunţ imagine opţional, cu dimensiunea de 300 x 250. Aceste anunţuri pot fi, de asemenea, difuzate de către o terţă parte, o opţiune care nu este acceptată încă de Reţeaua de conţinut Google). Anunţul InVideo YouTube apare alături de conţinutul categoriilor YouTube sau împreună cu un conţinut video care aparţine partenerului premium sau utilizatorului.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu